بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۲:۴۲ ب.ظ

168 ( روزنوشت ) دلدرد

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید و آخر هفته خوبی رو گذرونده باشید 

چون هم جمعه س و هم دلدرد بدی گرفتم برای همین تصمیم گرفتم امروز بیشتر استراحت کنم بخاطر همین داشتم تا الان ستاره های وبم رو خاموش میکردم کلی وب به لیستم اضافه کردم چند تا حذف کردم . ببخشید چون یکم بیحالم نتونستم ستاره هاتون رو خوب بخونم ببخشید واقعا خیلی ناخوشم . حال و هوا و جو خونه یکم خوب نیست . مامان و مریم سرماخوردن ( البته اگه سرماخوردگی باشه ) برای مامان شدیدتره ، مریم امروز یکم بهتره . منم که دلدرد گرفتم . کلا حال خونه رو دوست ندارم ایشالا این دو سه روز بگذره همه خوب بشیم دوباره . ناهار امروزم مهمون دستپخت مریم هستیم 😁 . راستی دیشب که داشتیم از مغازه برمیگشتیم دو تا گلدون کوچیک زرد و نارنجی خریدم که یه کوچولو حال و هوای پاییزی بدم به اتاقم ، گل بزارم توش عکسشو اینجا میزارم براتون 😊 . 

و یه اتفاق قشنگ دیگه اینکه آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به اسم لیلا تقدیم شما 

 

 

 

امیر  + مامانی ...
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • امیر +
    ۲۲ آبان ۰۰، ۲۲:۴۰
    امیر  +

    آهنگش خیلی قشنگه. یک وب دیگه هم معرفی کرده بود :)

     

    امیدوارم حالتون سریع‌تر خوب بشه.

    +نویسنده اون وب هم نوشته بود که یک مقدار مریض هست :)))

  • آلباتروس
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۵۷
    آلباتروس
    سلام بله واقعا آهنگش قشنگه و مخصوصا ریتم آهنگ رو خیلی دوست دارم 
    چه جالب میشه وب رو معرفی کنید بهم
    البته خودم تو یه وبی دیده بودم معرفی کرده بود اما یادم نیست بقیه متنش
  • مامانی ...
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۵:۰۴
    مامانی ...

    ممنون از موزیک زیبا🥰

    و بلا دور باشه ان شاالله💜

  • آلباتروس
    ۲۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۷
    آلباتروس
    خواهش میکنم عزیزم
    خیلی ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7