بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱ ب.ظ

167 ( روزنوشت ) پاییز

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید 

آقااا من چرا تا حالا به تایم روزهای پاییزی دقت نکرده بودم ؟! چرا انقدر زود هوا تاریک میشه چقدر بده اینجوری . خیلی بده جدی . ساعت 5 نشده هوا تاریک میشه چه خبره خب . یه انرژی منفی و حس خستگی و آخر شب بودن به آدم دست میده دیگه حوصله ت نمیکشه هیچ کاری بکنی . بعد از این باید یه جوری برنامه بریزم که همه کارامو روز قبل از تاریک شدن هوا انجام بدم و برای بعد از تاریک شدن فقط کتاب خوندن و کالیمبا بمونه . 

شماها چه میکنید با پاییز ؟ بیاید یکم حرف بزنیم . کیا پاییزو دوست دارن کیا مثل من با زود تاریک شدن هوا مشکل دارن ؟

+ چهارشنبه ها رو فقط به عشق " ببین تی وی " میگذرونم . خیلیا خوششون نمیاد ولی من واقعا این برنامه رو دوست دارم . شما نظرتون چیه ؟

Parmin 🌈👻 امیر  +
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Parmin 🌈👻
    ۲۰ آبان ۰۰، ۰۰:۵۱
    Parmin 🌈👻

    سیلام🙂🧋

  • آلباتروس
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۳:۴۳
    آلباتروس
    سلام سلام 
  • امیر +
    ۲۰ آبان ۰۰، ۰۰:۲۸
    امیر  +

    بله واقعا بده. پاییز بارونش رو خیلی دوست دارم ولی اینکه هوا خیلی زود تاریک می‌شه نه. خصوصا اینکه شرق کشور هم هستم و این تاریکی زودتر از بقیه‌ی جاهاست :(

    بدتر از اون این هست که نمی‌شه ورزش کرد بعد از ظهر یا مثلا پیاده روی کرد .چون هوا تاریکه

  • آلباتروس
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۳:۴۴
    آلباتروس
    بله واقعا آزاردهنده س 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7