بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۱۳ ب.ظ

166 ( روزنوشت ) موکا

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید 

فقط برای یادآوری اومدم این پست سالروز رو بنویسم به عنوان یادگاری . پارسال دقیقا همین روز 1400/08/16 ساعت 11:00 صبح با مامان و بابا رفتیم فرودگاه دنبال " موکا " آوردیمش خونه . قشنگ همه اتفاقاتش یادمه . ثانیه های اول خوشحال ترین آدم روی زمین بودم . و امروز دقیقا یک سال از اومدن موکا میگذره و من چقدر دلتنگشم و هنوز بعد از یک سال بکگراند گوشیم عکس موکاس . موکای عزیزم هرجا هستی امیدوارم حالت خوب باشه و پیش خانواده جدیدت خوشحال باشی و چقدر دوست دارم که یه روزی بتونم دوباره ببینمت و چقدر لذت بخش میشه اگه وقتی منو دیدی بشناسیم . چقدر دوست دارم که هنوز من تو خاطره ش مونده باشم . همیشه تو قلبم هستی موکا ، همیشه . 

هم جوار موج
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • هم جوار موج
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۳:۱۸
    هم جوار موج

    موکا آدمه؟

    یا منظورت حیون خونگی چیزیه؟

    خانواده جدید ؟

    جزئیات بده

  • آلباتروس
    ۱۸ آبان ۰۰، ۱۰:۵۲
    آلباتروس
    سلام عکسش هست رو پروفایل . پارسال داشتمش ولی الان دیگه پیشم نیست و یه خانواده جدید داره . سگ منظورمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7