بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۵۹ ب.ظ

161 ( شاید موقت ) حتما خوانده شود

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید بچه ها

بچه ها به کمکتون احتیاج دارم . میدونم که میشه تو گوگل سرچ کرد ولی اولا که خودم چیزی پیدا نکردم . دوما چیزی میخوام که به راحتی با یه سرچ ساده از گوگل پیدا نشه . یعنی یه چیز آس و تک میخوام . و میدونمم که احتمالش خیلی ضعیفه که چیزی داشته باشید اما خواستم شانسم رو امتحان کنم . بیشتر کسایی که کتاب مخصوصا نمایشنامه میخونن میتونن کمکم کنن .

یه مونولوگ یک صفحه ای لازم دارم خیلی اضطراری و فوری . ترجیحا گوینده خانم باشه

یه چیز غیر قابل دسترس ، یعنی چیزی نباشه که هرکسی با یه سرچ ساده بتونه پیداش کنه . میخوام تک باشه و خیلی خیلی خیلی موضوع مهمیه خواهش میکنم اگر میتونید بهم کمک کنید . حتی برای بداهه گفتن هم دو روزه دارم فکر میکنم و از استرس زیاد کلا مغزم قفل شده اولش فکر نمیکردم انقدر سخت باشه خواهش میکنم حداقل راهنماییم کنید حتی موضوع هم بدید شاید بتونم نخشو بگیرم و تا ته برم . 

نمیدونم فقط کمک میخوام ازتون ایشالا بتونم براتون جبران کنم .  

#نمایشنامه #مونولوگ

امیر  +
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • امیر +
    ۵ آبان ۰۰، ۲۳:۳۷
    امیر  +

    متن نه 

    ولی موضوع 

    تدریس داخل یک کلاس 

    یا

    صحبت کردن با تلفن 

     

    شاید گوش دادن بعضی از پاد کست ها بهتون کمک بکنه ولی نمی‌دونه چه موضوعاتی می‌تونین داخلش پیدا بکنین ...

     

    چیز دیگه به ذهنم نمی‌رسه

  • آلباتروس
    ۶ آبان ۰۰، ۰۰:۴۹
    آلباتروس
    خیلی ممنون
    در همین حد هم خوبه همینجوری کم کم آدم به یه نتیجه ای میرسه دیگه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7