بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹ ب.ظ

148 ( چهارشنبه ششمین روز بدون مامان )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

امروز ششمین روزه که مامان نیست و اولین سالی که روز تولدم کنارم نیست . دلم براش تنگ شده 6 روز که نیست . قرار بود یه هفته ای بیاد اما اینطور که معلومه فکر کنم بیشتر طول میکشه . صبح بیدار شدم یکم تو تلگرام تو کانالا و گروهای زبان چرخ زدم قرار بود برای ترکی استانبولی و انگلیسی تعیین سطح بشم که انجام نشد ، تا فردا احتمالا انجام میشه . انگلیسی و ترکی استانبولی رو صد در صد ثبت نام میکنم فقط منتظرم تعیین سطح بشم ، برای زبان سوم بین اسپانیایی و فرانسوی گیر کردم از شمام نظر خواستم ولی فکر کنم حتی یه نفر هم اینجا رو نمیخونه پس احتمالا با اینکه فرانسوی رو بیشتر دوست دارم اما اول اسپانیایی رو شروع میکنم به وسطا که رسیدم فرانسوی رو هم شروع میکنم . اما از پریروز که این تصمیمو گرفتم حس خیلی خوبی گرفتم و حالم خیلی بهتره . امیدوارم کم نیارم و تا تهش برم . صبحانه کیک و شیرکاکائو خوردم بابام دو تا تخم مرغ خورد . رفتم گلدونای مامان رو آب دادم باید پریروز آب میدادم که یادم رفته بود . چون روز تولدم بود یه حالی به خودم دادم و دوباره رفتم خوابیدم تا ساعت 12:15 . خیلی چسبید خدایی . نمیدونم چرا یکم سردرد داشتم یه قرص خوردم یکم بهتر شدم . یکم لوبیا سبز داشتیم گذاشتم آب پز شد همونو واسه ناهار خوردم ( این مدلی خیلی دوس دارم ) دوباره اومدم جام گرفتم خوابیدم laugh بعدش نشستم پای لپ تاپ یه کتاب سطح استارتر داشتم دو بار خونده بودمش اینبار با ویس صوتی دوباره خوندمش و یکم راجی زبان های مختلف باز سرچ کردم تا ساعت 20:30 شد و مثل هر شب " پدر سالار " رو دیدیم . قرار بود پنکیک بزارم اما یهو تغییر دادم به کیک شکلاتی . سریال که تموم شد کیک رو درست کردم دیگه به سریال " آمین " و " در کنار پروانه ها " نرسیدم . کیک که تموم شد سریال " افرا " شروع شد ، پیام بازرگانیش خاموش کردم و بعد سریالم دیگه آماده شد میخواستم برش بزنم که محمد زنگ زد بهم تبریک گفت بعدشم با مریم حرف زدم . امروز با مامان حرف نزدم راستش . کیک رو بریدم ظاهرش خوب شده بودا ولی نمیدونم چرا پودر شد خورد شد . یه بارم قبلا درست کرده بودم اینجوری میشد نمیدونم چی رو کم یا زیاد میزنم . وتس اپم رو چک کردم دیدم هم اعظم هم زهرا دختر عمه م بهم تبریک گفتن . اینا خیلی با ارزشن تا اونایی که خودت پست میزاری میان زیر پستت همه تبریک میگن indecision . کیک رو خوردم و اومدم اینجا و در حال نوشتنم الان . فقط آرزو میکنم نه تنها سال بعد ، بلکه همیشه تولدم مامان پیشم باشه . دلم یه انیمیشن قشنگ میخواد مثل " کوکو " اگه میشناسید معرفی کنید لطفا . ممنون . 

چهارشنبه 17 شهریور 1400

شبتون شکلاتی

پ . ن (24:17 دقیقه) : الان گوشیو گرفتم دستم دیدم مامان دو بار زنگ زده اس ام اس داده زنگ زدم 7 ، 8 دیقه خرف زدیم دلم تنگ شده بود خیلی یکم آروم شدم .

امیر  +
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • امیر +
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۰:۱۰
    امیر  +

    انیمیشن 

    inside out

    soul

    mitchels vs machines

    اگه این‌ها رو تماشا کردین بگین باز هم معرفی کنم.

  • آلباتروس
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۲۹
    آلباتروس
    نه ندیدم حتما دانلود میکنم مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7