بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۱۲ ب.ظ

132 ( خاتون & قبله عالم )

 

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

امروز دو تا سریال نمایش خانگی که جدید شروع شده رو با مامان دیدیم . 

" قبله عالم " یه سریال طنز که تو نظرات سایت ها و کانال ها خوندم قسمت اولش خوب نبود اما منکه دیدم پسندیدم و خوشم اومد ( تقریبا بهم ثابت شده دیگه نباید رو نظرات و رای بقیه برای انتخاب هام حساب باز کنم ) دقیقا مثل " رستگاری در شاوشنگ " که بالاترین رنک رو داشت و من کمترین امتیاز رو بهش دادم . بازی " هادی کاظمی " رو تو کارهای طنز خیلی میپسندم .

" خاتون " رو خیلی بیشتر دوست داشتم ، فکر کنم شبیه حال و هوای سریال " شهرزاد " باشه . انقدر این مدت سریال های حال حاضر دیدم دلم یکم برای سریال های زمان قدیم تنگ شده بود . مخصوصا برای بازی " اشکان خطیبی " که سال ها بود بازی نکرده بود .

در کل امروز تو حال و هوای قدیم قدیما بودم ، برای اینکه زیاد طولانی نشه بعدا میام تو یه پست جداگونه راجب قدیما صحبت میکنم .

مرسی که تا اینجا اومدید و خوندید . 

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7