بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۴۶ ب.ظ

130 ( کارشناسی )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید 🌺 🌷 🌻 🌼 💐

امروز سه شنبه 19 مرداد 1400 رفتم درس هوش مصنوعی که استاد گرامی هر کاری کردم نمره قبولی رو نداد رو دوباره امتحان دادم . من و 4 نفر دیگه هم بودن ، سوالا نصفش تشریحی بود نصفش الگوریتم و این چیزا . سوالا رو داد گفت جواباتون عین هم باشه بازم میندازمتون با بدبختی نوشتیم برگه جوابا رو بردیم پیشش یکم نصیحت کرد آخرش نمره قبولی رو داد و 14 شدم و تمام . روزی که رفتم ثبت نام کردم برای کارشناسی هدف این بود که از خونه دربیام و یکم سرم گرم بشه و مدرکمم بگیرم که به لطف کرونا یه نصفه یه ترم رو رفتم و قرنطینه و کلاسای مجازی شروع شد . باورم نمیشه 2 سال گذشت و الان مدرکو گرفتم . روز اولی که رفتم واس ثبت نام هنوز یادمه ، غصه م گرفته بود که 4 ترم رو چجوری بگذرونم و این حرفا . به یه چشم به هم زدن تموم شد . عمرمونه که داره میره و خبر نداریم . 

از کرونا هم نگم که چقدر اعصاب و آرامشمون رو ریخته به هم . یاد قدیمتر ها افتادم که با اینکه از نظر مالی همین بودیم ولی دلخوشی های کوچیک داشتیم ، گردش ها دور همی ها و و و چه ساده قدر همون دلخوشی های کوچیک رو ندونستیم و الان حسرت همون روزا رو میخوریم . ترسناک تر اینکه میرسه روزی که خسرت این روزا رو میخوریم متاسفانه . 

+ امروز مامان و بابا رفتن واکسن زدن و نمیدونم خوشحال کننده س یا ناراحت کننده . حرف و حدیث راجب واکسن زیاده واقعا تو دوره ی خیلی بدی گیر کردیم .

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7