بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۹ ب.ظ

105 ( شازده کوچولو )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

🌸 چند روز پیش پکیج شازده کوچولو با صدای " محمدرضا ژاله " رو برای خودم سفارش دادم و دیروز بسته م دستم رسید 😍 نگم براتون که چقدر خوشگل و جذابه و چقدر خوشحالم از اینکه خریدمش 🥰 بی نظیره فوق العاده س امکان نداره از خریدتون پشیمون بشید 😉🙏🌸

۹۹/۰۹/۱۵

نویسنده آشنا فاطـღــمه ♬♪
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • نویسنده آشنا
    ۱۷ آذر ۹۹، ۱۳:۱۶
    نویسنده آشنا

    سلام

    خیلی خوبه، به من پول نمیدن که، باید کار کنم پول جمع کنم😄

    پول هم جمع میکنم میدم وسایل ضروری زندگیم:)

    واسه منم یه بسته پشمک بخر بخور واسه تسکین خوبه😂😂😂

  • آلباتروس
    ۲۰ آذر ۹۹، ۲۳:۵۴
    آلباتروس
    به منم پول نمیدن والا 😅
    چشم 😅😁
  • فاطـღــمه ♬♪
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۵۲
    فاطـღــمه ♬♪

    موکا رو دادی رفت شازده کوچولو گرفتی؟ 😍😂

  • آلباتروس
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۰:۳۴
    آلباتروس
    موکا😭انقدر دلم براش تنگ شده جرات نمیکنم ویدیوهاشو ببینم میدونم میزنم زیر گریه😭
    برای تسکین خودم کلی خرید کردم😁🙈
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7