بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶ ب.ظ

79 ( کمیسر رکس )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

چند هفته ای میشه که سریال خیلی قدیمی کمیسر رکس رو دارم میبینم 😁 درست حدس زدید فقط بخاطر رکس 😅 البته قبلنا سریالای پلیسی خیلی دوست داشتم مثلا هشدار برای کبری ۱۱ رو همیشه میدیدم 😅😁 اما این سریال رو صرفا به خاطر رکس میبینم چون عاشق نژاد ژرمنم 😊 تماشای این سریال این خوبی رو داشت حداقل فهمیدم پایتخت اتریش وین هست ( نمیدونستم خب 😁 ) و اینکه مردم اتریش به زبان آلمانی صحبت میکنن و قبر بتهوون هم در وین هست 😬 . بالاخره کسب اطلاعات در هر زمینه ای خیلی خوبه 😊 . اگه یه روزی ژرمن بخرم حتما اسمشو رکس میزارم 😍

Amir chaqamirza معلوم الحال نویسنده آشنا آرتمیس ツ کافه ذهن ☕☕ OMID MD
Last Comments :
Tags :
۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Amir chaqamirza
    ۶ مهر ۹۹، ۱۱:۳۰
    Amir chaqamirza

    خیلی سگ های خوبین.

  • آلباتروس
    ۶ مهر ۹۹، ۱۲:۱۱
    آلباتروس
    بهترینن
  • معلوم الحال
    ۶ مهر ۹۹، ۰۹:۵۱
    معلوم الحال

    آخی. یادش افتادم

    کجا نشون میده؟

  • آلباتروس
    ۶ مهر ۹۹، ۱۲:۱۱
    آلباتروس
    دانلود میکنم جایی نشون نمیده
  • نویسنده آشنا
    ۵ مهر ۹۹، ۲۲:۵۴
    نویسنده آشنا

    سلام،اول مطلب فکر کردم German رو میگی، آلمان، بعد اخرش به سگ ختم شد و کلی خندیدم که بعله اشتباه متوجه شدم😑😅😅

    حالا منظورت دوتاش بود یا فقط سگ بود؟😅

  • آلباتروس
    ۵ مهر ۹۹، ۲۳:۱۶
    آلباتروس
    نه دیگه گفتم نژاد ژرمن😂😂منظورم فقط سگ بود😁
  • آرتمیس ツ
    ۵ مهر ۹۹، ۲۲:۳۰
    آرتمیس ツ

    من همشومی دونستم 😂😂 

    واقعا خیلی خوبه از این سریالا . آدم کلی چیز یاد میگیره 

  • آلباتروس
    ۵ مهر ۹۹، ۲۳:۱۷
    آلباتروس
    من نمیدونستم😂ولی اینکه بعضی وقتا بعضی چیزا هرچند خیلی ساده یا غیر مهم رو یاد میگیرم حس خوبی دارم اطلاعاتم بالاخره میره بالا
  • کافه ذهن ☕☕
    ۵ مهر ۹۹، ۲۲:۲۸
    کافه ذهن ☕☕

    چه باحال :دی

  • آلباتروس
    ۵ مهر ۹۹، ۲۲:۲۹
    آلباتروس
    بله😁
  • OMID MD
    ۵ مهر ۹۹، ۲۲:۲۷
    OMID MD

    از سایت ماهم دیدن کنید

  • آلباتروس
    ۵ مهر ۹۹، ۲۲:۲۷
    آلباتروس
    چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7