بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۱ ق.ظ

74 ( آتیش بازی 🔥 )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

اولین صبحِ روزِ سه شنبه ى پاییزیتون بخیر باشه 😍🍂🍁 صبح ساعت ۴ که بیدار شدم دیگه نخوابیدم تا الان 🤦🏻‍♀️ داشتم تو یوتیوب ویدیوهای استاد آردفروشان رو میدیدم ، یادم بود که ملودی آهنگ آتیش بازی رو یاد داده اما یادم رفته بود برم ببینم . مگه داریم استاد انقدر خفن آخه 😍 کارش درجه یکه ، اگه ۵ تا بهترین گیتاریست داشته باشیم بدون شک یکیش استاد آردفروشانه . احتمالا قبلا نگفتم ، من عاشق آهنگ آتیش بازی شادمهرم و آرزومه یه روزی ملودی و ریتم این آهنگ رو یاد بگیرم و با استادم بتونم دو نوازی کنم 😍👏🏻 انقدر انگیزه م برای یاد گرفتنش بالاس که تا الان خوابم نبرده منتظرم زمان یکم بگذره بعد شروع کنم به تمرین 😍 هر وقت یاد گرفتم ویدیو میگیرم میزارم که شما هم ببینید 😊🙏🌼

مریم دانایی هیوا جعفری Amir chaqamirza ساحل ملک
Last Comments :
Tags :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • مریم دانایی
    ۷ مهر ۹۹، ۲۲:۰۰
    مریم دانایی

    چقدر قشنگ :)

    کلا آهنگای شادمهر ازنظر من فوق العادن

    و اینکه همین الان که پستاتونو میخوندم داشتم یکی از آهنگاش رو گوش میدادم :))

  • آلباتروس
    ۷ مهر ۹۹، ۲۳:۱۲
    آلباتروس
    بله همه آهنگاش قشنگن ، قدیمیا قشنگترن 
  • هیوا جعفری
    ۱ مهر ۹۹، ۱۴:۴۵
    هیوا جعفری

    موفق باشید :)

  • آلباتروس
    ۱ مهر ۹۹، ۱۵:۳۵
    آلباتروس
    ممنون
  • Amir chaqamirza
    ۱ مهر ۹۹، ۱۱:۴۳
    Amir chaqamirza

    به شماهمم بخیر...

    امیدوارم یادبگیرید...

  • آلباتروس
    ۱ مهر ۹۹، ۱۱:۵۳
    آلباتروس
    خیلی ممنون
  • ساحل ملک
    ۱ مهر ۹۹، ۰۷:۳۸
    ساحل ملک

    من عاشق کاخنم ولی خب تا اومدم شرایطو درس کنم خوردیم به کرونا 🤦🏻‍♀️

    موفق باشید 

  • آلباتروس
    ۱ مهر ۹۹، ۰۸:۰۰
    آلباتروس
    کاخنم ساز خوبیه ولی ساز مکمل محسوب میشه 
    آره کرونا همه چیو بهم ریخت🤦🏻‍♀️
    ممنون🌼
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7