بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۳۱ ب.ظ

67 ( هدیه ای برای وبلاگ نویس ها ) کتاب

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

از طریق پستِ وبلاگِ بانوچه مطلع شدم که آقای صفایی نژاد قرار به مناسبت روز جهانی کتاب الکترونیک به ۲۰۰۰ نفر اولی که اقدام کنن ، کتاب الکترونیکی هدیه بدن . چی بهتر از هدیه گرفتن کتاب 😍 
عاشقان کتاب این فرصت از دست ندید و برای اطلاعات بیشتر راجب هدیه و مسابقه حتما به وبلاگ آقای صفایی نژاد سر بزنید 😊 
امیدوارم شما برنده این مسابقه باشید 🌸

آرتمیس ツ ((  Sepand )) آرتمیس ツ
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • آرتمیس ツ
    ۲۷ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴
    آرتمیس ツ

    نه نه برا من آشنا بودن !

    تو چالش ده سوال وبلاگی شرکت نمی کنید 🥺؟ 

  • آلباتروس
    ۲۷ شهریور ۹۹، ۱۴:۴۲
    آلباتروس
    من عاشق چالشم و هر چالشی باشه دوست دارم شرکت کنم ولی لپ تاپ نیست و با گوشی سختمه 
    الان کلی وبلاگ نخونده دارم 
    اما چشم ، اونم الان شرکت میکنم😍
    اونم جایزه داره ؟😅😁🙈
  • (( Sepand ))
    ۲۷ شهریور ۹۹، ۱۴:۲۸
    ((  Sepand ))

    با اجازتون من هم این مطلب رو انتشار دادم

  • آلباتروس
    ۲۷ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۱
    آلباتروس
    خیلی ام عالی 
    ممنون از بازنشر این مطلب🙏
  • آرتمیس ツ
    ۲۷ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۷
    آرتمیس ツ

    باز هم قالب ! 

     

    من گفتم رمان آتشگاه رو بهم بدن 🤩 امیدوارم جز ۲۰۰۰ نفر باشم 

  • آلباتروس
    ۲۷ شهریور ۹۹، ۱۴:۱۸
    آلباتروس
    ۵ تا قالب ذخیره دارم هر چند وقت برای تنوع عوض میکنم
    حس کردم در حال حاضر به یه قالب خیلی ساده نیاز دارم ، انشالله دوباره عوض میکنم بعد چند روز😅😁
    من کوالای خسته رو درخواست کردم . انشالله که جز ۲۰۰۰ نفر هستیم
    اسم هیچکدوم از کتابا آشنا نبود اما خوندنشون ضرری نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7