بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۲۷ ب.ظ

64 ( لاک 💅🏻 )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

قبل از اینکه سوالم رو بپرسم بگم که بیشتر از ۱۰۰ تا وبلاگ نخونده دارم و چون لپ تاپ رو مریم برده برای همین نمیتونم بخونمتون ، سر فرصت به وب همتون سر میزنم . 
حالا یه سوال دارم دخترا لطفا همه جواب بدن خواهش میکنم : دست چند تا دختر لاک دیدم رنگشون خیلی به دلم نشست ، سرچ کردم بهشون میگن رنگ های پاستلی که مناسب تابستون هستن . ولی من چون تا حالا لاک نزدم برای همین نه مارک خوبی سراغ دارم نه شماره لاک ها رو میدونم . اگه کسی اینجا لاک رنگ پاستلی استفاده میکنه میشه راهنمایی کنید که مارکی و چه شماره ای و از کجا میتونم تهیه کنم ؟ ممنون 🙏🌸

شیرین  :) . n̈äs̈ẗr̈n̈ .                                                 فاطـــღـــمـه ツ AliReza ‌‌ گلی یاس ساحل ملک
Last Comments :
Tags :
۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • شیرین :)
    ۱۱ مهر ۹۹، ۱۸:۲۶
    شیرین  :)

    لاک پاستیلی نمیشناسم متاسفانه 

    ولی مارک خوب پادینا خوبه 

    آتوساهم خوبه

  • آلباتروس
    ۱۲ مهر ۹۹، ۰۰:۲۴
    آلباتروس
    ممنون
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۰۹:۵۳
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

    از این سوالا تو اینستا بپرسی زیاد جواب دریافت میکنی :))

     

    منم لاک معمولی میزنم و اطلاعاتی ندارم راجع به اینی که پرسیدی:(

  • آلباتروس
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۴:۴۳
    آلباتروس
    بیشتر از ۱۰ تا پیام فرستادم هیشکی جواب نداده
    ممنون🙏🌸
  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۰۲:۳۶
    فاطـــღـــمـه ツ

    لاک چی هست کلا؟ 😂😂

  • آلباتروس
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۰۹:۵۹
    آلباتروس
    با ابلفض تو از منم بدتری که 😂
  • AliReza ‌‌
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۰۰:۵۳
    AliReza ‌‌

    خب به عنوان یه پسر میتونم بگم تابستون رو به اتمامه بهتره به فکر مدل پاییزی باشی :دی

  • آلباتروس
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۰۱:۲۰
    آلباتروس
    اتفاقا به این موضوع اشاره کردم😅
    من خیلی به این چیزا اهمیت نمیدم راستش
  • گلی یاس
    ۲۳ شهریور ۹۹، ۲۲:۵۰
    گلی یاس

    میتونی تو نت یه سرچ کنی خیلی رنگ های خوشگلی با سلقیه ات میتونی پیدا کنی

  • آلباتروس
    ۲۳ شهریور ۹۹، ۲۳:۲۹
    آلباتروس
    زیاد سرچ کردم کلی رنگ خوشگل هست ولی نه مارکشون رو میدونم نه شمارشون رو ، هیشکدوم رو نزدن تو نت
  • ساحل ملک
    ۲۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۰
    ساحل ملک

    منم درباره‌ش اطلاعاتی ندارم متاسفانه 😔

  • آلباتروس
    ۲۳ شهریور ۹۹، ۲۲:۱۷
    آلباتروس
    اشکال نداره عزیزم 🙏🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7