بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۲۰ ب.ظ

57 ( سگ )

امروز دوباره با خانوم مهرآرا که صحبت کردم گفتن حالا بزار توله ها بدنیا بیان ببینیم چی میشه 😍 کلی امیدوار شدم دوباره 👏🏻 
طبق تحقیقاتی که به عمل آوردم 😂😁 میخوام ۱۰ تا بهترین اسم های سگ یا بیشترین اسم هایی که برای سگ ها انتخاب میشن رو معرفی کنم بهتون 😅 
۱۰ _ کوکی
۹ _ جسی
۸ _ کوکو
۷ _ بلفی
۶ _ دنی
۵ _ فیدو
۴ _ میلو
۳ _ لئو
۲ _ چیکو
۱ _ تدی
این ۱۰ اسم بیشتر انتخاب شدن برای سگ ها . همونطور که میبینید "کوکو" شماره ۸ هست و یعنی زیاد استفاده میشه . پس اگه خدا بخواد و بتونم سگ بخرم ، احتمال ۹۹٪ اسمش رو بزارم "کوکو" 😍

سینا فرامرزیان PARVAZ :)) گلی یاس Amir chaqamirza آرتمیس 🌙  فاطـــღـــمـه ツ
Last Comments :
Tags :
۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • سینا فرامرزیان
    ۱۹ شهریور ۹۹، ۰۹:۳۳
    سینا فرامرزیان

    اسم وبلاگتون آلباتروس هس؟اسم وبلاگتون شبیه اسم شرکت آلباترون است که یه شرکت کامپیوتری است

  • آلباتروس
    ۱۹ شهریور ۹۹، ۰۹:۵۴
    آلباتروس
    نشنیدم تا حالا
  • PARVAZ :))
    ۱۵ شهریور ۹۹، ۲۲:۱۳
    PARVAZ :))

    کاش میتونستم ی سگ داشته باشم :/

    ولی چون خانواده مخالف بودن ی خرگوش گرفتم خیلی دوسش دارم اسمش پانی هست .

    اوم کوکو  بامزس موفق باشی :)

  • آلباتروس
    ۱۷ شهریور ۹۹، ۰۲:۰۵
    آلباتروس
    ممنون ، البته برای کوکو فعلا نظرم عوض شد
    آره خرگوشم خوبه 😍
  • گلی یاس
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۹:۵۶
    گلی یاس

    اسم قشنگیه :)

    از تدی هم خوشم اومد :)

  • آلباتروس
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۲۱:۳۶
    آلباتروس
    مرسی 🙏
    تدی هم قشنگه ولی معنیه تدی یعنی خرس ، بیشتر برای ماستیف تبتی و چاو چاو مناسبه 😅
  • Amir chaqamirza
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۷:۴۹
    Amir chaqamirza

    اسم قشنگیه.

  • آلباتروس
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۸:۰۶
    آلباتروس
    ممنون🙏
  • آرتمیس 🌙
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۷:۴۶
    آرتمیس 🌙

    چقد اینجا فشنگ شده 

    چه قالب قشنگی 

    چه خوبکه بالاخره پیدا کردی قالبی که به خودت می خوره رو 

     

    اسم کوکو رو دوس دارم ❤

  • آلباتروس
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۸:۰۶
    آلباتروس
    ممنون عزیزم 🙏
    یکی از دوستان زحمتشو کشیده 🌸
  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۶:۰۳
    فاطـــღـــمـه ツ

    من گربه دوست دارم

  • آلباتروس
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۸:۰۷
    آلباتروس
    من گربه دوست ندارم 🙈
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7