بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۲ ب.ظ

33 ( روزنوشت )

یکی از بدترین چیزا به نظرم نداشتن برنامه ی روزانه س . هر روز میان و میرن بدون اینکه کارِ مفیدی انجام داده باشم 🤦🏻‍♀️ اما تصمیم گرفتم امشب برنامه ریزی کنم و از فردا شروع کنم ، حتی اگه لازم باشه با روزی ۵ دقیقه شروع کنم . کلِ کارهایی که باید انجام بدم ۵ تا هستن 👇🏻
۱_ تمرینِ گیتار
۲_ نقاشیِ سیاه قلم
٣_ تمرینِ زبان
٤_ مطالعه
٥_ نوشتن
اینا مهمترین هاشون هستن ، به نظر من مثلا روزی حتی ۵ دقیقه مطالعه کردن از روزی هیچی مطالعه نکردن خیلی بهتره .
نظر شما چیه ؟
شما کارهایی که باید در طول روز انجام بدین چیا هستن و چجوری برنامه ریزی میکنید که به همه کارهاتون برسین ؟

سایه نوری :]♡ ომʝεძεհ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • سایه نوری
    ۲۷ مرداد ۹۹، ۱۸:۲۸
    سایه نوری

    کاملا موافقم..

    اصلا برنامه ها به خصوص تو شروع کار،، باید سبک و راحت و ساده و جذاب باشند...

    حتی بازه ی زمانیمون میتونه یک ربع یک ربع باشه..

    مثلا فقط روزانه ۲ تا ۱ ربع زبان...

    برنامه های سنگین اونم واسه آغاز کار همیشه رها میشن..

    همین کوچیکا رو هم جمع میشن و تغییرها رو میسازن.. تکنیک پومودور هم عالیه..

    اندک انجام دادن،، بهتر از هرگز انجام ندادن است.. همون اندکه،، مسیرمون رو باز و روشن میکنه..

  • آلباتروس
    ۲۷ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۱
    آلباتروس
    دقیقا
    سبک باید شروع بشه تا کم کم بیشتر بشه 
    یهو مثلا روزی یه ساعت ممکنه آدم رو خسته کنه و درنتیجه از اون کار زده میشیم
  • :]♡ ომʝεძεհ
    ۲۷ مرداد ۹۹، ۱۸:۲۱
    :]♡ ომʝεძεհ

    من هیچوقت نتونستم عین بچه آدم به برنامه هایی که ریختم عمل کنم:/

    به خاطر همین هروقت اصولا به شدت بی برنامه ام و وقت تلف میشن😑😑😑

  • آلباتروس
    ۲۷ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۳
    آلباتروس
    منم همینجوری ام هروقت برنامه ریختم نتونستم بهش عمل کنم اما ایندفعه باید جدی بگیرم چون عمرمون داره میره و هیچکاری نکردیم فقط بخاطر نداشتن برنامه😐🤦🏻‍♀️با روزی پنج دقیقه هیچی نمیشه واقعا ، به نظر من توام امتحان کن 👌🏻
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۲۷ مرداد ۹۹، ۱۸:۱۶
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    اوهوم دقیقن

    موافقمT^T

    عاااااااااام

    منم ترجیحا از شب قبل برنامه ریزی میکنم

  • آلباتروس
    ۲۷ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۴
    آلباتروس
    اونجوری ام درسته بعضیا بصورت کلی برنامه میریزن ، فقط مهم اینه که برنامه ریزی داشته باشیم حالا هرکی یه روشی داره برای خودش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7