بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱ ب.ظ

10 ( فیلم و انیمیشن )

                                                      

 

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

من زیاد انیمه ندیدم تا حالا ، ولی جدیدا تماشای انیمه ها رو دوست دارم . تنها انیمه ای که دیدم و خوشم اومده ، "کوکو" بود بعد از اون دیگه ندیده بودم تا امشب که انیمه ی "نجوای درون" یا ( زمزمه ی قلب ) رو دیدم . ژاپنی بود ، واقعا کشور ژاپن رو دوست دارم . همه چیشون عالیه . به احترام گذاشتن خیلی اهمیت میدن ‌در کل قوانین و فرهنگشون رو میپسندم 😊 بعد از این سعی میکنم انیمه بیشتر ببینم .

 

 

...  ... آرتمیس  🌙 آرتمیس  🌙
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ... ...
    ۱۱ شهریور ۰۱، ۱۱:۳۶
    ...  ...

    عجب انیمه ای بود...

    اهنگ که می خواندند هم عالی بود

    country roads...

  • آلباتروس
    ۱۲ شهریور ۰۱، ۰۱:۳۳
    آلباتروس
    واقعا زیبا بود
  • آرتمیس 🌙
    ۱۰ مرداد ۹۹، ۲۳:۴۹
    آرتمیس  🌙

    والا نمی دونم 

    بیشتر وبلاگ ها در موردش نوشتن . قبل اینکه بگن من اصلا نمی دونستم انیمس😂

  • آرتمیس 🌙
    ۱۰ مرداد ۹۹، ۲۳:۱۶
    آرتمیس  🌙

    منم زیاد انیمه ندیدم بیشترشو از تلویزیون دیدم ولی انیمه تایتان رو که دیدم خوب بود( اونم فقط چند قسمتشو دیدم ) 😀

  • آلباتروس
    ۱۰ مرداد ۹۹، ۲۳:۲۸
    آلباتروس
    چند قسمت ؟ اپیزودیک حوصله میخواد که من ندارم 😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7