بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۰ ب.ظ

128 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

خیلی یهویی دلم برای اینجا تنگ شده بود گفتم بیام یکم بنویسم . نوشتن به طرز عجیبی آرومم میکنه . یه هفته ای میشه که دارم تلاش میکنم یه برنامه دقیق برای خودم درست کنم و از فضای مجازی یکم دور باشم تا از وقتم بصورت مفیدتری استفاده کنم . یکم کار سختیه ، یکم که نه ، خیی سخته مخصوصا تو خونه ای که بقیه همراهیت نکنن . مثلا همش برنامه ریزی میکنم صبح ها زودتر بیدار شم ولی وقتی بیدار میشم میبینم همه خوابن یکم حس آدم میپره راستش . همه با هم که باشن خیلی بهتر میشه به نتیجه رسید . اونایی که فقط یه علاقع دارن خیلی بهتر میتونن رو کارشون متمرکز بشن تا کسایی که چند هدف رو دنبال میکنن و من متاسفانه جز کسایی هستم که چند هدف دارم و تنبلیم رو هم بهش اضافه کنیم میبینیم واقعا مسیر سختی پیش رو دارم 😁😂 اما با برنامه ریزی به این تنبلی غلبه میکنم و انشالله کم کم مسیرم رو پیدا میکنم . تو این راه داشتن آرامش و انگیزه و تمرکز خیلی مهمه و رسیدن به آرامش در هر شخص متفاوته . مثلا من خیلی تصادفی دو سه هفته پیش یه ویدیویی دیدم از (جناب آقای دکتر مجتبی شکوری) کسایی که دنبال آرامش و انگیزه باشن احتمالا ویدیوهای ایشون رو تو فضای مجازی حتما دیدن . صدای ایشون و احن صحبت کردنشون به قدری آرامش بخش هست که من بعد از گوش دادن به صحبت های ایشون تصمیم گرفتم جدی تر اهدافم رو دنبال کنم کلی انگیزه گرفتم از ایشون . هر وقت احساس ضعف یا خستگی کنم حتما چند تا از ویدیوهای ایشون رو باید ببینم .

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7