بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۶ ق.ظ

22 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدورم عالی باشید

کل امروز رو داشتم راجب سگ ها مطالعه میکردم . انتخاب نژاد خیلی سخت و موضوع حساسیه . هر نژادی خصوصیت های منحصر به فردی داره . بعد از کلی مطالعه و خط خوردنِ یکی یکیِ نژادها به دلایل مختلف ، رسیدم به نژادِ پودل مینیاتوری 😍 خیلی خوشگله ، خیـــــــلى . همه ی خصوصیات پودل اوکی هست فقط تنها موضوع نگران کننده اینه که احتمال مریض شدنش زیاده 🥺 همین موضوع باعث شده یکم نگران شم 😞 ۱۵ تا اسم پیدا کردم ، باید یکی یکی حذفشون کنم و یکیش رو انتخاب کنم 😍

آرتمیس  🌙 کژال .. کژال .. ریحون
Last Comments :
Tags :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • آرتمیس 🌙
    ۱۹ مرداد ۹۹، ۱۶:۵۱
    آرتمیس  🌙

    این اسم های من ، فک کنم اسم های بدیه 

    رکس 

    آپولو 

    هرکول 

    پرسی 

    رنه 

     

  • آلباتروس
    ۱۹ مرداد ۹۹، ۱۹:۱۱
    آلباتروس
    نه خوبن 
    اتفاقا عاشق رکسم ولی برای سگای با جثه درشت خوبه نه کوچولوها 
  • کژال ..
    ۱۹ مرداد ۹۹، ۰۳:۳۱
    کژال ..

    نرش اره خیلی زیاد صدا میده، سگ پسرعموم نر هست، هم خیلی وحشیه هم خیلی سر و صدا داره، ولی سگ من ماده بود، خیلی ساکت و خانوم بود بچم،اره بود چون بخاطر درس و اینا نمیتونستم مثل قبل بهش رسیدگی کنم فروختمش:( گناه داشت، سگ مثل بچه‌ی کوچیک میمونه خیلی باید بهش توجه کنی وگرنه افسرده میشه.

    اسمش لوسی بود

    اسم چندتا از سگایی که اطرافم بودنو میگم شاید خوشت اومد. 

    میشل(نر)

    سانی(ماده)

    هَپی(ماده)

    میشکا(ماده)

    تِدی(نر)

    دارچین(ماده، بخاطر رنگش بهش میگفتن دارچین)

    ملوس(ماده) 

  • آلباتروس
    ۱۹ مرداد ۹۹، ۰۹:۲۲
    آلباتروس
    منم چند تا اسم نوشتم اگه تونستم پیدا کنم یکیش رو انتخاب میکنم ولی اسمی که دو قسمتی باشه شبیه هم باشه بهتره مثل کوکو 😍 چی چی 
    پو‌پو
    هیرو
    پاچو
    دنی
    سم
    هانتر
    رومئو
    انتخاب اسم واقعا سخته
  • کژال ..
    ۱۸ مرداد ۹۹، ۱۲:۰۹
    کژال ..

    سگ من نژاد اشپیتز بود، فوق العاده باهوش و مهربون😍

  • آلباتروس
    ۱۹ مرداد ۹۹، ۰۰:۳۱
    آلباتروس
    ای جانم😍ولی میگن نژاد اشپیتز هم خیلی سر و صدا میکنه و لجبازه . آره ؟ حالا چرا میگی بود ؟ الان دیگه نداریش ؟ اسمش چی بود ؟ چند تا اسم پیشنهاد بده 😍
  • ریحون
    ۱۸ مرداد ۹۹، ۱۱:۲۵
    ریحون

    توهم بیانی شدی؟

     

    منم بیان رو خیلی دوست میدارم =)

     

    ولی هرچی میخوام مهاجرت کنم ارور میده.... تو الان مهاجرت کردی یا از نو شروع کردی؟

  • آلباتروس
    ۱۹ مرداد ۹۹، ۰۰:۳۱
    آلباتروس
    آره اومدم بیان
    نه برای منم ارور میده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7