بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۷ ب.ظ

51 ( انتخاب اسم )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

حوصلم سر رفت کلافه شدم انقدر فکر کردم 🤦🏻‍♀️ انتخاب اسم چقدر سخته ، واقعا راست میگن تا تو شرایط قرار نگیری درک نمیکنی . یه اسم باید انتخاب کنم دو هفته س فکرم مشغوله . بیاید اسمای پیشنهادیتون رو بگید هم برای نر هم ماده . یه سوال : اسمی که مخصوص ماده باشه رو نمیشه رو نر گذاشت ؟ مثلا من اسم "کوکو" مد نظرمه ولی برای ماده استفاده میکنن ، آیا نمیشه رو نر هم این اسم رو گذاشت ؟

اسمایی که مد نظرم هست : کوکو ~ موکا ~ سویتی ~ ویتا ~ بلفی 

شیرین  :) Amir chaqamirza Amir chaqamirza Amir chaqamirza Amir chaqamirza Amir chaqamirza NIK NIK balck pink ..ⓓⓐⓡⓨⓐ .. سایه نوری محمد منتصری Sepideh Adliepour wr sr
Last Comments :
Tags :
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • شیرین :)
    ۱۱ مهر ۹۹، ۱۸:۲۸
    شیرین  :)

    کوکو خوبه 

    خیلیم فرقی نداره ب نظرم ک اسمش رو بزاری روی نر 

  • آلباتروس
    ۱۲ مهر ۹۹، ۰۰:۲۴
    آلباتروس
    کوکو میخواستم بزارم ولی موکا رو انتخاب کردم😊
  • Amir chaqamirza
    ۹ شهریور ۹۹، ۱۵:۵۴
    Amir chaqamirza

    یه کتابیم هست اسمش آوای وحشه نصف بیشتر شخصیاتش سگ هستند اون رو مطالعه کنید.

  • آلباتروس
    ۹ شهریور ۹۹، ۱۷:۲۵
    آلباتروس
    چشم ممنون از پیشنهادتون 🙏🌸
  • Amir chaqamirza
    ۹ شهریور ۹۹، ۱۰:۲۱
    Amir chaqamirza

    لینک ندارم اما اسم فیلم زودیاک چینی بودش.

  • آلباتروس
    ۹ شهریور ۹۹، ۱۳:۲۹
    آلباتروس
    ممنون 🙏🌸 میگردم شاید پیدا کردم
  • Amir chaqamirza
    ۹ شهریور ۹۹، ۰۸:۵۹
    Amir chaqamirza

    من یه فیلم بود دیدمش مال ختر بود حالا خودتان میگین پس میشه دیگه.

  • آلباتروس
    ۹ شهریور ۹۹، ۰۹:۰۲
    آلباتروس
    چه فیلمی بود ؟ 😬
    اگه لینک دارید بفرستید
  • Amir chaqamirza
    ۹ شهریور ۹۹، ۰۸:۵۷
    Amir chaqamirza

    میگم اسم دخترانه بزاری روی پسر زشته.

  • آلباتروس
    ۹ شهریور ۹۹، ۰۸:۵۷
    آلباتروس
    آهان
    ولی فکر کنم کوکو رو هم برای نر میزارن هم ماده
  • Amir chaqamirza
    ۹ شهریور ۹۹، ۰۸:۴۶
    Amir chaqamirza

    سلام فکر نکنم بد در میاد.

  • آلباتروس
    ۹ شهریور ۹۹، ۰۸:۴۹
    آلباتروس
    متوجه نشدم
  • NIK NIK
    ۹ شهریور ۹۹، ۰۱:۳۶
    NIK NIK

    ویتا خیلی قشنگه

    یا بلو blue 

    اینا بد نیستن :)

  • آلباتروس
    ۹ شهریور ۹۹، ۰۱:۴۰
    آلباتروس
    بلو هم قشنگه 😍 عاشق رنگ آبی ام 😁
    مرسی از نظرت 🙏🌸
  • balck pink
    ۹ شهریور ۹۹، ۰۰:۳۲
    balck pink
    بنظرم اسم السا،لیسا،بهترباشه
  • آلباتروس
    ۹ شهریور ۹۹، ۰۰:۳۶
    آلباتروس
    اینا رو هم یادداشت میکنم ممنون
  • ..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
    ۸ شهریور ۹۹، ۲۳:۵۶
    ..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..

    مخمل،سفید برفی،زیگیل،فلفلی

    اسم چند تا از گربه هام بودن

    گفتم شاید به دردت بخوره

  • آلباتروس
    ۹ شهریور ۹۹، ۰۰:۱۷
    آلباتروس
    ااا گربه داشتی😍مرسی از پیشنهادات، حتما مینویسمشون🙏🌸
  • سایه نوری
    ۸ شهریور ۹۹، ۲۳:۱۸
    سایه نوری

    ماویش 😊

    اسم گربه م بود که البته فقط ۲۴ ساعت داشتمش! 

    اما تو فکر آوردن یه گربه م 

  • آلباتروس
    ۸ شهریور ۹۹، ۲۳:۲۴
    آلباتروس
    اسم قشنگیه 👌🏻 چرا فقط ۲۴ ساعت ؟ انشالله که میخری 😊
    بیشتر دوست دارم اسمی انتخاب کنم که به شکلات و کاکائو و قهوه نزدیک باشه یا معنیه اینا رو بده 😬😅
  • محمد منتصری
    ۸ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۰
    محمد منتصری

    اسمارت، روژن

  • آلباتروس
    ۸ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۸
    آلباتروس
    اسمارت خوبه👌🏻
    ممنون بابت پیشنهاد🙏
  • Sepideh Adliepour
    ۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۴۷
    Sepideh Adliepour

    اگه پسر بود اسمشو بزار پل

    که یعنی کوچولو 

    به قد و اندازش میاد/:

  • آلباتروس
    ۸ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۵
    آلباتروس
    یه دکتری میگفت بهتره اسمی که برای سگتون انتخاب میکنید به آوا ختم بشه 
  • wr sr
    ۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۸
    wr sr

    اسمِ چی؟ 

  • آلباتروس
    ۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۳۱
    آلباتروس
    قراره یکی دو ماه دیگه یه سگ بخرم به احتمال ۹۰٪ نر باشه ۱۰٪ شاید ماده باشه . برای اون دنبال اسم میگردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7