بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
Tags :
۱۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • black star
    ۵ مهر ۹۹، ۲۱:۵۶
    black star

    خب منم بعضی موقع ها بدجور حوصلم سر میره....اگه درس خونده باشم اهنگمیسازم....اگه هیچ ایده ای به مخم نکشید اهنگ گوش میدم....گفتی کع اهنگ خارجی گوش نمیدی ولی این اهنگ خیلی باحال و قشنکه اسم اهنگin the name of love عالیه...منم فقط چت می خوام بکنم XD ..من فقط می خوام چت کنم ولی هم میرم واتساپ همع افلاین میشن........................................پیشنهادات منم اهنگی کع گفتم گوش کن...منم حال کتاب ندارم......درس بخون معدلت 7نشه...و...بای

  • آلباتروس
    ۵ مهر ۹۹، ۲۲:۲۱
    آلباتروس
    مرسی از پیشنهاداتت خیلی ممنون 🙏
  • علیرضا آهنی
    ۳ مهر ۹۹، ۰۱:۱۷
    علیرضا آهنی

    اهنگ 
    Falling For A Square - Tones Tones Tones

  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۱:۲۱
    آلباتروس
    خارجی گوش نمیدم😬
  • Sahel ‌‌
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۳۹
    Sahel  ‌‌

    دقیقا 

     

    سکوت از مترسک 😁

  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۴۷
    آلباتروس
    👌🏻👌🏻
  • OMID MD
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۳۷
    OMID MD

    FILM

  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۳۸
    آلباتروس
    فیلم ندارم 🥺 دارما الان حالشو ندارم
    دلم میخواد چت کنم 😁
  • آرتمیس ツ
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۳۴
    آرتمیس ツ

    مادر هرچی میگیم میگی نمی خوام -_- 

    دیگه به ذهنم نمی رسه والا 😂😂

  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۳۵
    آلباتروس
    😂😂
    دلم میخواد یکی باشه باهاش چت کنم 🤦🏻‍♀️

  • Sahel ‌‌
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۳۳
    Sahel  ‌‌

    مثلا اینکه دلم یه سفر خوب میخواد 

    و اینکه دوست دارم هرچه زودتر ادامه‌ی اون داستانی که دارم میخونم منتشر شه که دارم میمیرم 

    (به جای خوندنش تزریق میکنم😂)

  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۳۷
    آلباتروس
    سفر خوب 😍 دلم یه سفر اکیپی با دوستا میخوام سه تا ماشین دختر و پسر بریم شمال کنار دریا 😍 بعد آتیش درست کنیم بشینیم دور آتیش من گیتار بزنم 😍
    چه داستانی میخونی ؟
  • Sahel ‌‌
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۸
    Sahel  ‌‌

    بخواب 

    یا به فانتزیات فک کن 😉

  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۳۱
    آلباتروس
    فانتزیام😍عجب چیزیه این فانتزیا 😍
    مثلا یکی دو تا از فانتزیاتو میگی ببینم تو چه حال و هوایی سیر میکنی😁
  • ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۴
    ⛩  𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

    بیا منو ببین

  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۹
    آلباتروس
    داداش من همینجوریش شبا با چراغ روشن میخوابم 😂 بیخیال 
  • آرتمیس ツ
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۴
    آرتمیس ツ

    😂😂فیلم ؟؟ 

  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۶
    آلباتروس
    فیلمم گزینه خوبیه ولی اصلا نا ندارم از جام بلند شم (متوجهی که😂🤦🏻‍♀️)
    سریال قدیمی کمیسر رکس رو شروع کردم میبینم ولی الان کلا بی حالم 🥺
  • علیرضا آهنی
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۳
    علیرضا آهنی

    اهنگ گوش کن .

  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۷
    آلباتروس
    اینم خوبه 👌🏻 یادم نبود اصلا 😁🙈
  • Black pink_2020
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۳
    Black  pink_2020
    چندسالته ساکن کجایی
  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۸
    آلباتروس
    سنمو بیخیال بگم باورت نمیشه😅ساکن اردبیلم 
  • Black pink_2020
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۱
    Black  pink_2020
    من پیج دارم اگه خواستی sama851385@ bapck pink_2020@
  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۸
    آلباتروس
    مرسی ولی اینستا رو کلا دوس ندارم
  • علیرضا آهنی
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۱
    علیرضا آهنی

    درس - خواب - غذا - کامپیوتر (:

  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۲۲
    آلباتروس
    کلا حسش نیس از جام بلند شم🥺
  • آرتمیس ツ
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۱۵
    آرتمیس ツ

    من که فعلا درس دارم -_- 

    ولی معمولا کتاب می خونم :) 

  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۱۸
    آلباتروس
    گزینه بعدی لطفا😂😂
  • Black pink_2020
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۱۵
    Black  pink_2020
    اره بیکارم اینستا داری؟
  • آلباتروس
    ۳ مهر ۹۹، ۰۰:۱۹
    آلباتروس
    اینستا هیچ خبری نیس فقط نت میخوره🤦🏻‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7