بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۵۳ ب.ظ

44 ( دربی )

سلام سلام سلام امیدورم عالی باشید

امروز دربی جام حذفی استقلال و پرسپولیس بود و من خبر نداشتم ، مریم صدام کرد . نیمه اول رو دیدم نیمه دوم حس بیحالی داشتم رفتم یکم خوابیدم . وقتی بیدار شدم پنالتی داشتن میزدن که بالاخره استقلال برنده بازی شد و پرسپولیس حذف 👏🏻 و من خیلی خوشحالم و به همه استقلالی ها تبریک میگم 💙

سروش  12 آرتمیس  🌙 آرتمیس  🌙 آرتمیس  🌙 آرتمیس  🌙 آرتمیس  🌙 آرتمیس  🌙 آرتمیس  🌙 apollo  ‌‌ معلوم الحال ..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
Last Comments :
Tags :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • سروش 12
    ۷ شهریور ۹۹، ۰۰:۱۸
    سروش  12

    فقط تراکتور

  • آلباتروس
    ۷ شهریور ۹۹، ۰۰:۲۰
    آلباتروس
    یاشاسین 😁
  • آرتمیس 🌙
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۳:۱۶
    آرتمیس  🌙

    من ۴ تا دارم ولی کم کم می خوام ویرایش قالب یاد بگیرم 

  • آلباتروس
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۵:۰۷
    آلباتروس
    خیلی ساله منم در حال یادگیریه ویرایشم ولی چون جدی نمیگیرم واسه همین یاد نمیگیرم
  • آرتمیس 🌙
    ۶ شهریور ۹۹، ۰۱:۲۵
    آرتمیس  🌙

    قالب نو مبارک !

  • آلباتروس
    ۶ شهریور ۹۹، ۰۱:۳۹
    آلباتروس
    مرسی عزیزم ولی من کلا زیاد قالب عوض میکنم 😬🙈 یکم بگذره بیشتر متوجه میشی😂بلاگفا بودم روزی ده تا قالب عوض میکردم هیشکدومم به دلم نمینشست 😐🤦🏻‍♀️ اینجا خوبه ۵ تا قالب کپی میکنی هروقت خواستی راحت عوض میکنی . فقط کاش به جای ۵ تا میشد بیشتر قالب ذخیره کرد
    تو چند تا قالب ذخیره داری ؟
  • آرتمیس 🌙
    ۶ شهریور ۹۹، ۰۱:۰۹
    آرتمیس  🌙

    چیزی از ارزشهای پرسپولیس هم کم نمی کنه 

    آره بابا منم برا خنده گفتم 😄😂

    پس صلح میکنیم ؟

  • آلباتروس
    ۶ شهریور ۹۹، ۰۱:۱۸
    آلباتروس
    اصلا دعوا نداشتیم که صلح کنیم 😂👌🏻
    💙❤️
  • آرتمیس 🌙
    ۶ شهریور ۹۹، ۰۰:۱۰
    آرتمیس  🌙

    پرسپولیس در لیگ خلیج فارس بازی می‌کند و پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.[۱۲] این باشگاه یکی از پرافتخارترین[۱۳][۱۴]و پرهوادارترین[۱۵] باشگاه فوتبال در ایران است و شهرآورد این تیم با استقلال، مهم‌ترین بازی باشگاهی در ایران است. همچنین طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به‌عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا شناخته شده‌است و پس از آن دالیان چین و الهلال عربستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.[۱۶][۱۷] شبکه ورزشی «ای‌اس‌پی‌ان» در سال ۲۰۱۲، نیز در گزارشی از باشگاه‌های پرهوادار آسیا، این باشگاه را بالاتر از دیگر باشگاه‌های آسیایی، پرهوادارترین باشگاه فوتبال آسیا معرفی کرد.[۱۸]

    پرسپولیس از آغاز تاریخ خود، دوازده بار در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران به قهرمانی رسیده و از این جهت پرافتخارترین تیم است.[۱۹] شش قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران،[۲۰] سه قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران پرافتخارترین در این جام[۲۱] و یک قهرمانی در جام برندگان جام آسیا[۲۲]

     

     

  • آلباتروس
    ۶ شهریور ۹۹، ۰۱:۰۳
    آلباتروس
    اینایی که گفتی چیزی از ارزشهای استقلال کم نمیکنه😂😁
    اینا همش شوخیه برای خنده س فقط وگرنه هر دو تیم طرفدارای خودشونو دارن و افتخاراتی دارن هر دو
  • آرتمیس 🌙
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۳:۳۴
    آرتمیس  🌙

    منم یاد آوری می کنم که ما چند ساله قهرمان لیگ برتریم ❤😎

  • آلباتروس
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۳:۳۸
    آلباتروس
    خیلی وقت بود با هیشکی کل کل نکرده بودم 😅
    قهرمان آسیا چند بار شدید ؟ 😎😬
  • آرتمیس 🌙
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۸
    آرتمیس  🌙

    ایشششششش 

    معلوم برا این خوشحالی می کنید که باورتون نمیشه 

    این جانب پرسپولیسیه 

  • آلباتروس
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۲:۴۳
    آلباتروس
    😂😂
    یادآوری کنم استقلال ۷ بار و پرسپولیس ۶ بار قهرمان جام حذفی شدن
    😎💙
  • آرتمیس 🌙
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۸
    آرتمیس  🌙

    ایشششششش 

    معلوم برا این خوشحالی می کنید که باورتون نمیشه 

    این جانب پرسپولیسیه 

  • apollo ‌‌
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۲:۱۷
    apollo  ‌‌

    نکنه شما هم فوتبالی ‌‌‌‌هستین؟!⁦=-O⁩

  • آلباتروس
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۲:۲۹
    آلباتروس
    قدیما خیلی خیلی بیشتر فوتبالی بودم حتی یه بازی ام جا نمینداختم همه رو میدیدم همه ی کادر استقلال رو میشناختم ولی الان مثل سابق نیستم فقط نتیجه رو دنبال میکنم 
  • معلوم الحال
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۱:۵۷
    معلوم الحال

    چه خوب که ما بردیم

  • آلباتروس
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۲
    آلباتروس
    استقلالی ها رو دارم کم کم میشناسم 💙

  • ..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۱:۵۳
    ..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..

    هوراااا

  • آلباتروس
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۴
    آلباتروس
    ااا شمام استقلالی ای 👏🏻💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7