بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۰۵ ب.ظ

68 ( ده سوال وبلاگی ) چالش

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

به مناسبت روز جهانی وبلاگ ، این چالش رو دوستان راه اندازی کردن که من با یکم تاخیر در این چالش شرکت میکنم و ممنونم از آرتمیس و فاطمه عزیز برای دعوتشون 🙏🌸

زمان زیادی میگذره ببخشید دیر پستش کردم چند روز پیش نوشته بودم یادم رفته بود تا امروز که پست یکی از بچه ها رو دیدم . بازم ببخشید 🙏🌸
چالش ده سوال وبلاگی 👇🏻


۱. چی شد که به دنیای وبلاگ‌ها اومدی !؟
اولین بار دوره هنرستان بودم و مسابقه وبلاگ نویسی برگزار میشد منم کلا نمیدونستم چیه و باید چیکار کنم اما میدیدم خیلیا شرکت میکنن برای همین منم یه وبلاگ تو بلاگفا ساختم همون روزم پسوردش یادم رفت 😁😅 کم کم بیشتر با وبلاگ آشنا شدم تا به امروز که در خدمتتون هستم و ۲ ماهی میشه که از بلاگفا به بیان اومدم .
۲. هدفت از نوشتن وبلاگ چه بود و چه هست !؟
اوایل که فضای مجازی مثل امروز نبود ، هدف جمع کردن نظر بود 😅 دوست داشتم وبلاگم دیده بشه . با پست های طنز و عاشقانه سعی میکردم مخاطب جمع کنم اما الان صرفا فقط برای آرامش خودم و اینکه سال ها بعد خودم و بقیه بشینیم و خاطرات رو مرور کنیم . مرور خاطرات بعد از گذشت سالها خیلی لذت بخشه برام .
۳. به نظرت چرا باید وبلاگ نوشت !؟
به نظرم همه خاطره نویسی رو دوست دارن و بیشتر هم یا به همون دلیل که تو سوال قبل جواب دادم یعنی بعدها مرور کردن خاطراتشون یا اگر در زمینه ای تخصص دارن برای به اشتراک گذاشتن معلوماتشون دوست دارن که بنویسن‌ . 
۴. به نظرت یه وبلاگ ایده آل چه مشخصاتی باید داشته باشه !؟ اصلا مشخصاتی باید داشته باشه !؟
آخ که چقدر این سوالو دوست دارم 😅
بله که باید مشخصاتی داشته باشه . یه وبلاگ ایده آل اول باید قالب خوبی داشته باشه مناسب با حال و هوای وبلاگ که مهمترین مشخصه ی یه وبلاگ خوب به حساب میاد . دومین مشخصه انتخاب فونت خوب هست ، یه سری فونت ها واقعا چشم رو خسته میکنن ، هستن وبلاگ هایی که فقط بخاطر فونت نامناسب اصلا نمیتونم پستشون رو بخونم 🤷🏻‍♀️ خواهشا فونت خوبی برای وبلاگتون انتخاب کنید ( که به نظرم فونت تنها خیلی مناسب وبلاگ های دخترونه س و فونت صمیم هم در کل فونت خوبیه ) و نکنه سوم اینکه اولا در رابطه با موضوعات مختلف پست بزاره که همه نوع سلیقه رو پوشش بده ، مثلا یکی عاشق شعر و ادبیات هست ، یکی آشپزی دوست داره ، یکی مطالب طنز رو بیشتر میخونه یکی به موسیقی علاقه داره یکی به کامپیوتر و مباحث مختلفش علاقه داره . تا جای ممکن از موضوعات مختلف پست گذاشته بشه و موضوعات به خوبی دسته بندی بشن تا مخاطب راحت بتونه به قسمت مورد علاقه ش دسترسی پیدا کنه . و در آخر تا حد امکان پست های طولانی نزارن و اگرم هم پست طولانی دارن ، یه قسمتیش رو در ادامه مطلب بنویسن به نظرم خیلی بهتره ، ۹۹ درصد وبلاگ نویس ها پست های طولانی رو نمیخونن ( خیلی طولانی شد ببخشید هیجان زده شدم 😂 سوال مورد علاقه م بود آخه 😂 )
۵. بیشتر کدوم موضوع رو در وبلاگ ها دوست داری !؟ یعنی بیشتر چه وبلاگ هایی رو دنبال میکنی !؟
همونطور که گفتم بیشتر وبلاگ هایی که مشخصاتی که بالا گفتم رو رعایت کرده باشن ( البته فعلا وبلاگ هایی که دنبال کردم هیچکدوم رو با دقت نخوندم و در آینده شروع به خوندن میکنم اونایی که مورد علاقه م نیستن حذف میکنم ) وبلاگ هایی با محتویات طنز و شعر و داستان های کوتاه و حتی عاشقانه یا آموزشی ( مباحث مورد علاقه م مثلا کامپیوتر و برنامه نویسی ) باشن رو بیشتر دنبال میکنم و میخونمشون .
۶. نظرت راجع به سرویس های وبلاگ‌دهی چیه !؟ و برای بهتر شدنشون چه پیشنهادهایی داری !؟
من با بلاگفا شروع کردم و تازه با بیان آشنا شدم ، راجب بلاگفا خب رایگان بودنش خوبه و کلی قالب متنوع براش وجود داره اما ایرادای خیلی زیادی هم داره که تو وبلاگ قبلی که بالاتر آدرس رو گذاشتم راجبش توضیح دادم ، مثلا تو بلاگفا وقتی به یکی پیام میدی دیگه مطلع نمیشی که جوابت رو داد یا نه ولی بیان این مشکل رو نداره . در کل به نظرم بیان در حال حاضر بهترین سرویس وبلاگدهی هست که البته مدتیه هوای وبلاگ نویس ها رو نداره . برای بهتر شدنشون فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه 😅😁
۷. نظرت راجع به محیط وبلاگ نویسی (افراد) چیه !؟ و برای بهتر شدنشون چه پیشنهادهایی داری !؟
راستش جوابی واسه این سوال پیدا نکردم 😅 و همون جوابی که برای سوال ۴ نوشتم میتونه به بهتر شدنشون کمک کنه 😁🤷🏻‍♀️
۸. ویژگی‌ای از بلاگری دیگه که دوست داشتین اون ویژگی رو داشته باشین .
 در حال حاضر هیچ وبلاگی ، چون هنوز هیچکدوم رو نخوندم .
۹. چندتا از لبخند هایی که در بلاگ بیان (و سرویس های دیگه) داشتید رو با ما در میان بذارید .

فعلا چیزی یادم نمیاد
۱۰. بدون تعارف ترین حرفتون با وبلاگ‌نویس ها چیه !؟ چیزی هست که بخواید بگید و ما بهش اشاره نکرده باشیم !؟
چیز خاصی نیست فقط اینکه صرفا بخاطر اینکه فالو بشن ، وبلاگی رو فالو نکنن ، اینجا اینستاگرام نیست . اگر مطالب وبلاگی رو دوست دارید فالوش کنید نه فقط بخاطر اینکه فالوتون کنه و مهمتر از همه وقتی وبلاگی رو دنبال میکنی برای هر آپدیتش وقت بزارید و پستش رو بخونید ، اگر نظرسنجیش فعاله حتما لایک یا دیسلاک کنید ، این موضوع برای صاحب وبلاگ میتونه در روند بهتر شدن وبلاگش خیلی کمک کنه .
و در آخر ممنونم از وبلاگ راه اندازی این چالش و باز هم‌ ممنونم از آرتمیس عزیز برای دعوتش 🌸
و چون کلی وبلاگ نخونده دارم و نمیدونم کی شرکت کرده کی شرکت نکرده ، برای همین همه کسانی که این پست رو میخونن و هنوز شرکت نکردن دعوت هستن 😊

امیر  + آرتمیس ツ آرتمیس ツ
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • امیر +
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۵۰
    امیر  +

    ممنون که شرکت کردین :)

     

    مورد آخر اگه فرهنگ سازی بشه عالیه :)

  • آلباتروس
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۵۵
    آلباتروس
    خواهش میکنم
    بله عالی میشه
  • آرتمیس ツ
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۰۰:۳۱
    آرتمیس ツ

    یه وقتا حسش میاد یه وقتا نمی یاد 

    آدم عجیبیم کلا 😃

  • آلباتروس
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۰۰:۳۵
    آلباتروس
    منم همینجوری ام حسش یاشه میخونم البته با گوشی سخته 
    و اینکه مطلب مورد علاقم باشه بیشتر احتمال داره که بخونم
  • آرتمیس ツ
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۰۰:۲۱
    آرتمیس ツ

    من جز اون یک درصدم که پست طولانی می خونم 😂

    جواب سوال چهارتون خیلی خوب بود . اصن عالی بود . 

    فک کنم فاطمه هم ازتون دعوت کرد 

  • آلباتروس
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۰۰:۲۵
    آلباتروس
    جدی طولانی میخونی ؟ آخه یه جا یادمه گفتی توام طولانی نمیخونی 🤔
    اا جدی ؟ برم ببینم اگه دعوت کرده باشه اسمشو اضافه میکنم
    ممنون عزیزم😊🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7