بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

55 ( روزنوشت )

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۵۳ ب.ظ

بیشتر از دو هفته س با ذوق و شوقِ اینکه قراره با پنج تومن یه پودل کراس مینیاتوری بخرم دارم میگذرونم اونوقت امروز میگن شده هشت تومن 😐 از صبح شبیه افسرده ها شدم سرم داره میترکه از درد 😭 خدایا واقعا چرا 😭

۸ ۰

روزنوشت

قالب منم خوشگله😂

بله خوشگله😂
ولی قبلی خوشگلتر بود 😂😁

شی شی هه :|

 

+اینقد از قالبه تعریف کردی خودت چرا عوضش کردی😂

آخه اینو یکی از دوستان زحمتشو کشید اینم خوشگله .
پاکش که نکردم هنوز هست 😅 بعضی وقتا اینو میزارم بعضی وقتا اونو 😁

بخاطر قیمت دلاره، باید برنامه ی برای بالا و پایین شدن ارز روی گوشیتون باشه، هر وقت قیمت دلار پایین اومد، برید بخرید.

چه برنامه ای ؟ اولا که فکر نکنم دلار پایین بیاد ، خودتون گفتید هر چی بالا بره دیگه پایین نمیاد ، و تازه اگه پایین بره مگه قیمت سگ هم پایین میاد ؟ باز همون حرف که هرچی گرون بشه دیگه ارزون نمیشه 🥺😔

هر چیزی تو ایران قیمتش رفت بالا دیگه پایین نمیاد، اینو دیگه تاریخ ثابت کرده🤦‍♂️

این موضوع به هممون ثابت شده درسته
ولی من ۲ هفته پیش از همون شخص پرسیدم با پنج تومن میتونم پودل کراس بخرم یا نه گفت بله میشه ، امروز میگه شده هشت تومن 😐 دو هفته ای ۳ تومن رفت روش😭🤦🏻‍♀️

اتفاقا منم قصد داشتم یه کاری انجام بدم

امروز فهمیدم قیمتش دقیقا پنج برابر شده 😐

نابود شدم اصن 😭

از صبح اعصابم بهم ریخته یه بغضی تو گلوم گیر کرده به زور جلوی خودم میگیرم تا اشکم در نیاد . اصلا خوب نیستم 😔😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">