بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

259 ( پاییز )

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۲:۰۱ ب.ظ

تا حالا انقدر دقیق به زیبایی های پاییز دقت نکرده بودم . چند روزه اکسپلور اینستام پر شده از قشضنگیای پاییز ... تا حالا تا این حد عاشق طیف رنگی نارنجی نشده بودم ، نمیدونستم انقدر عاشق کدو حلوایی ام 😁 ... کدو حلوایی و شمع هایی با تم پاییزی و یه قهوه موکا تو ماگ نارنجی با طرح کدو یه نسیم خنک و یه ویو زیبای پاییزی و یه کتاب رمان فانتزی یا یه فیلم با تم پاییزی ... فکر کنم عاشق پاییز شدم ♥️ 

پ.ن : فقط کافیه تو اینستا سرچ کنید fall

نظرات و خاطراتتون رو از عاشقانه هاتون با پاییز بگید کلی کیف کنم ... بهترین فیلمای پاییزی که دیدید رو معرفی کنید

۴ ۰

روزنوشت پاییز

فصل پادشاهی من😁
😍😁
خوش به حالتون پاییز دارین
ما اینجا ۳فصل تا بستون داریم
۱فصل اون آخرا زمستون
پاییز و بهار روی ویندوز شهرمون نصب نشده😂
والا اینجام خیلی وقتا هوای پاییزی نداریم مام مستقیم میریم زمستون 😄
چقدر یهو همه چی کدویی شد =)
😍😬😁
من نتایج جستجوی پاییز رو توی پینترست خیلی دوست دارم. کلا پینترست شبیه جهان فانتزی و رویایی منه.
عههه پینترست اصلا یادم نبود اونجا رو هم حتما میبینم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">