بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

64 ( لاک 💅🏻 )

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۲۷ ب.ظ

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

قبل از اینکه سوالم رو بپرسم بگم که بیشتر از ۱۰۰ تا وبلاگ نخونده دارم و چون لپ تاپ رو مریم برده برای همین نمیتونم بخونمتون ، سر فرصت به وب همتون سر میزنم . 
حالا یه سوال دارم دخترا لطفا همه جواب بدن خواهش میکنم : دست چند تا دختر لاک دیدم رنگشون خیلی به دلم نشست ، سرچ کردم بهشون میگن رنگ های پاستلی که مناسب تابستون هستن . ولی من چون تا حالا لاک نزدم برای همین نه مارک خوبی سراغ دارم نه شماره لاک ها رو میدونم . اگه کسی اینجا لاک رنگ پاستلی استفاده میکنه میشه راهنمایی کنید که مارکی و چه شماره ای و از کجا میتونم تهیه کنم ؟ ممنون 🙏🌸

۹ ۰

روزنوشت

لاک پاستیلی نمیشناسم متاسفانه 

ولی مارک خوب پادینا خوبه 

آتوساهم خوبه

ممنون

از این سوالا تو اینستا بپرسی زیاد جواب دریافت میکنی :))

 

منم لاک معمولی میزنم و اطلاعاتی ندارم راجع به اینی که پرسیدی:(

بیشتر از ۱۰ تا پیام فرستادم هیشکی جواب نداده
ممنون🙏🌸

لاک چی هست کلا؟ 😂😂

با ابلفض تو از منم بدتری که 😂

خب به عنوان یه پسر میتونم بگم تابستون رو به اتمامه بهتره به فکر مدل پاییزی باشی :دی

اتفاقا به این موضوع اشاره کردم😅
من خیلی به این چیزا اهمیت نمیدم راستش

میتونی تو نت یه سرچ کنی خیلی رنگ های خوشگلی با سلقیه ات میتونی پیدا کنی

زیاد سرچ کردم کلی رنگ خوشگل هست ولی نه مارکشون رو میدونم نه شمارشون رو ، هیشکدوم رو نزدن تو نت

منم درباره‌ش اطلاعاتی ندارم متاسفانه 😔

اشکال نداره عزیزم 🙏🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">