بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱، ۰۵:۵۹ ق.ظ

242 ( روزنوشت ) پدرخوانده ( خطر اسپویل )

سلام سلام امیدوارم عالی باشید

یلداتون با تاخیر مبارک ، هر چند که یلدای امسال با همه سال ها متفاوت بود . امیدوارم سال بعد حال همه خوب باشه .

امشب نوبت مامان بود که بمونه پیش مامان بزرگ منم شانسی متوجه شدم که قسمت اول " پدر خوانده " منتشر شده و نشستم به تماشا .

به جرات میتونم بگم بهترین قسمتی بود که در طول تمام مدتی که این بازی پخش میشد دیدم . واقعا دیگه از این بهتر نمیشد .

و این بازی دو تا دیالوگ فوق العاده داشت ...

اولیش رو مجید واشقانی گفت " من اگر تو شهری باشم ، اون شهر به مافیا نمیبازه "

و دومیش رو که بهترین دیالوگ کل این برنامه بود " من دوست دارم از شهری برم بیرون که شما مافیاش باشین "

این بهترین حرفی بود که شنیدم و واقعا برای بار هزار تحسین میکنم مجید واشقانی رو . بی نظیر بازی کرد و یه تنه بازی رو برد جلو مثل دفعات قبل ، اما یه فرقی که ایندفعه داشت این بود که وسط بازی نقشش عوض شد و این جذابیت بازی رو چند صد برابر کرد .

بعد از مدت ها به یه همچین برنامه ای نیاز داشتم که مغزم رفرش شه .

حضور مجید واشقانی و امیرعلی نبویان در کنار هم فوق العاده جذاب بود و من ماه ها بود که منتظر همچین روزی بودم .

Donya Dev Amir chaqamirza
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Donya Dev
    ۴ دی ۰۱، ۰۰:۳۷
    Donya Dev

    خواننده این پست شوق دیدن این مجموعه رو پیدا کرد.

    قبلا اسمش شبهای مافیا بود؟

    اسمشو تغییر دادن جالبه

  • آلباتروس
    ۷ دی ۰۱، ۰۷:۱۶
    آلباتروس
    بله همون مافیاس اسم و سناریو کلا تغییر کرده
  • Amir chaqamirza
    ۱ دی ۰۱، ۱۰:۱۹
    Amir chaqamirza

    سلام.سلام.سلام

    یلدای شماهم مبارک🌀🍉

    خانوم بهاره افشاری هم توی این قسمت پدر خوانده بودن؟

  • آلباتروس
    ۲ دی ۰۱، ۰۸:۵۷
    آلباتروس
    سلام
    ممنون
    بله بودن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7