بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۱:۵۸ ق.ظ

212 ( روزنوشت )

سلام از روزی که اومدیم مامان حالش خوب نبود هر روز بدتر شد تا امروز که ( پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت تقریبا بین 11 - 12 ) ...

فکر کنم ساعت 10 یا 10:30 بود مامان داد زد از صدای دادش بیدار شدم که اسم منو صدا زد چون چند روز آخر کمرش درد گرفته بود نمیتونست زیاد تکون بخوره ، راه میرفت کاراش رو میکرد اما امروز دردش بیشتر شده بود نمیتونست تکون بخوره  و ازم خواست چیزی براش ببرم یکمم غر زد که بیدار شید چقدر میخواید بخوابید ، وسیله رو دادم دوباره برگشتم دراز کشیدم ، نمیدونم خوابیدم یا نه اما دوباره مامان صداش دراومد که وای دارم میمیرم و ای خدا و این کلمات رو میگفت که دیگه بلند شدم و رفتم پیشش کنار تخت وایساده بود که بیاد اما نمیتونست ، همینکه رسیدم پیشش دست منو که گرفت یهو از حال رفت و افتاد که من گرفتمش . تو بغل من از حال رفت و نشست زمین منم هی صداش میکنم که مامان خوبی ؟! چت شد یهو ؟ زنگ بزنم اورژانس ؟ .... خب اولین بار بود همچین اتفاقی رو تجربه میکردم اونم مامانم ، وحشتناک بود برام بی نهایت ، اون صحنه که تو بغلم از حال رفت از جلو چشمم نمیره . چند ثانیه گذشت یکم به خودش اومد یه ذره آب و بعدش آب عسل براش بردیم خورد سرگیجه ش بهتر شد اما کمرش هنوز درد میکرد گوشه اتاق افتاده بود نمیتونست تکون بخوره و ناله میکرد که وای خدا دارم میمیرم . با بابا گرفتیم بلندش کردیم یکم کمکش کردیم راه بره یه ذره بهتر شد اما همچنان درد داشت . نوبت دکتر گرفته بود صبح اونو نرفت گفت عصر میرم پیش یه دکتر عمومی اونم نرفت گفت یکم بهتر شدم . از صبح خیلی بهتر شده راحتتر راه میره اما درده همچنان هست . خیلی تجربه بدی بود حس بدی بود ایشالا هیچوقت هیچکس تجربه نکنه . ایشالا همه مادرا و پدرا اصلا ایشالا همه انسان ها همیشه تنشون سالم باشه و روی مریضی رو نبینن هیچوقت . آمین . 

شبتون بخیر

امیر  + .ک. .ن.
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • امیر +
    ۲۳ بهمن ۰۰، ۱۱:۰۵
    امیر  +

    می‌تونم تصور کنم که چه صحنه‌ی وحشتناکی بوده اونجایی که از حال رفتن 🤦‍♂️

    امیدوارم حالشون هر چی زود تر خوب بشه...

  • آلباتروس
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۶
    آلباتروس
    بله واقعا وحشتناک بود
    ممنون ، خدا رو شکر خوب شد
  • .ک. .ن.
    ۲۲ بهمن ۰۰، ۱۰:۳۷
    .ک. .ن.

    الان حالشون بهتره؟

  • آلباتروس
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۷
    آلباتروس
    سلام
    بله خوب شد خدا رو شکر 
    ولی کمردردش همچنان هست ، بعضی وقتا درد میگیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7