بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۷ ق.ظ

177 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشین

امروز مریم یکم حوصله ش سر رفته بود بابا اینا زنگ زدن به خاله و داییم اینا که بیاین خونمون . ساعت تقریبا 22:30 بود داییم اینا اومدن یکم بعدشم خاله م اینا اولش همه سرشون تو گوشی بود بعد جوونا به جز خود مریم که حوصله ش سر رفته بود . نشستیم اول " گربه های انفجاری " چند دست بازی کردیم بعدم دو دست " مکارتی " بازی کردیم . خوب بود اما مثل سری های پیش خیلی نخندیدیم نمیدونم انگار یکم همه کم حوصله بودن تعدادمونم یکم کم بود . اما من در هر شرایطی کارت گیم دوست دارم و لذت میبرم . چند شبه کتاب خوندنم مرتب نیست یه شب میخونم یه شب خسته میشم نمیتونم بخونم راستش بخاطر اینه که موضوع کتاب رو دوست ندارم و انگیزه ندارم برای خوندنش . اما باید زودتر بخونم تا تمومش کنم ، نصفه بزارمش یه حس بدی بهم دست میده . چند وقتی هست رفتم تو حال و هوای رمان های خارجی عاشقانه سبک قدیمی و کلاسیک که غمگینم نباشه خیلی دوست دارم رمان های این سبکی بخونم . اگر کتابی سراغ دارید ممنون میشم معرفی کنید . 

شبتون شکلاتی 

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7