بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹ ب.ظ

149 ( پنجشنبه هفتمین روز بدون مامان )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

امروز یه هفته شد که مامان نیست . میگذره اما سخت . همه چی خوبه اما هیچی خوب نیست . همه چی مثل روزای قبل ، صبح بیدار شدم بابا از کیک دیشب خورده بود برای صبحامه منم همینطور . بعدش اومدم تو اتاق یکم پای لپ تاپ نشستم برای ناهار سوپ گرم کردم بابا هیچی نخورد ، قرار بود برای انگلیسی تعیین سطح بشم امتحانش رو دادم قرار شد تا فردا یا پسفردا نتیجه بیاد کاش یکم از سطح بالا قبول بشم ، هنوز تعیین سطح ترکیه ای مونده و درس های اسپانیایی تکمیل بشه اونم ثبت نام میکنم . اومدم تو اتاق یکم خوابیدم ( هیچی به اندازه خواب بعد از ظهر به آدم نمیچسبه ) بعد بیدار شدن یکم زبان خوندم . یادم افتاد کلی از حجم نت مونده و فقط 4 روز وقت داریم هرچی به ذهنم میرسید زدم برای دانلود 😁 😂 سریال خانه کاغذی ، سریال لوسیفر و و و ... بابا این روزای آخر بیشتر حوصله ش سر میره هی میره اینور میره اونور میبینه کاری نداره پامیشه یه اسپند دود میکنه بعدش میگیره میخوابه 😁 😂 یه بار رفتم تو حال قسمت چهارم از برنامه " هفت خان " رو گذاشتم که ببینم که بابا هم ببینه شاید حوصله ش سر نره اولاشو دید وسطاش خوابش برد 😂 😐 دوباره برگشتم تو اتاق پای لپ تاپ و به دانلود کردن ادامه دادم . بابا پیشنهاد داد برای شام آش دوغ درست کنم . رفت دو تا دوغ خرید ، روش درست کردنشو میدونستم ولی برای اطمینان از مامان کمک گرفتم ، فقط دوغش یکم کم شد موادش زیاد ولی باورم نمیشه که انقدر عاااااااالی شد خیلی خوشمزه شد . ولی چون سردی هست بهتره کنارش یه گرمیجات هم خورده بشه ، یه چای دارچین هم دم کردم اونم نمیدونم چرا خیلی خوب شده بود 😁 😂 خلاصه که خیلی چسبید . با دختر عمه م یکم حرف زدم که کی قراره بریم تهران چون اومده آستارا و منم قراره باهاش برم دو یا سه روز پیشش بمونم یا بعدش برگردم اردبیل یا یکم بیشتر چرخ بزنم و برم قزوین و خلاصه اینور اونور جایی نمیتونم بگم ولی راستشو بخواید بهش که فکر میکنم استرس همه وجودمو میگیره . من واقعا تا حالا تنها سفر نکردم و مشکل پیدا کردن آدرس هم دارم به شدت ( کلیک ) یکم شبکه های تلویزیون رو بالا پایین کردم میخواستم یه چیزی پیدا کنم بابا هم ببینه حوصله ش سر نره ، پایتخت 5 رو پیدا کردم اونم یکم دید باز خوابید که دیگه چراغا رو خاموش کردم و اومدم تو اتاق . 

فاطـــღـــمـه  ツ
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۳:۴۶
    فاطـــღـــمـه  ツ

    سلام

    داری سه تا زبان یاد میگیری 😮 هرچند استانبولی راحته به خاطر اینکه به زبونت خودت نزدیکتره 😁 چهاتا فیلم ببینی فول میشی

    آش دوغ 🥲 خیلی وقته نخوردم

    لعنت به کرونا ، تموم بشه باز میاییم سرعین خوشگذرونی ، مامانم که مثل قدیما تند تند آش نمیپزه ، خودمم بلد نیستم

  • آلباتروس
    ۲۰ شهریور ۰۰، ۰۰:۱۵
    آلباتروس
    3 تا که نه ، به قول خودت استانبولی که هیچی فقط میخوام بیشتر مسلط بشم همین . انگلیسی و اسپانیایی میمونه .
    منم اولین بار بود خودم پختم اصلا سخت نبود آموزشش رو فردا میزارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7