بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۵۶ ب.ظ

135 ( خاتون )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید 🌼

امشب ساعت 20:00 قسمت دوم سریال " خاتون " پخش میشه و من نمیدونم چرا از صبح مثل مرغ سرکنده (پرکنده😂) بال بال میزنم تا سریع تر ساعت 8 بشه و بتونم ببینمش . بعد از "شهرزاد" و "ملکه گدایان" این سومین سریالی هست که به شدت بهش علاقه مند شدم .

کسانی که قسمت یک این سریال رو دیدن خوشحال میشم نظرتون رو بدونم ببینم چند نفر مثل من مشتاق وجود داره برای تماشای این سریال .

□□□ □□□□□□ :) □□□ □□□□□□ :) □□□ □□□□□□ :) □□□ □□□□□□ :) فاطـــღـــمـه  ツ
Last Comments :
Tags :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • □□□ □□□□□□ :)
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۰۰:۳۵
    □□□ □□□□□□ :)

    اوهوم میخوام فردا بیکارم دانلودش کنم😂😂

  • □□□ □□□□□□ :)
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۰۰:۲۳
    □□□ □□□□□□ :)

    نه من صحنه رو ندیدم فقط میشنیدم داد میزد بگو عاشقمییی بگو بگوووو 😂

  • آلباتروس
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۰۰:۲۸
    آلباتروس
    زودتر ببین خیلی قشنگه خیلی
  • □□□ □□□□□□ :)
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۰۰:۱۱
    □□□ □□□□□□ :)

    یس دیدممممممم شیرزاد هی میگفت بگو عاشقمییی 😐 ( و منی که ندیدم کامل تو اشپزخونه فقط میشنیدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 )

  • آلباتروس
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۰۰:۱۴
    آلباتروس
    اااا پس من لو دادم یعنی 
  • □□□ □□□□□□ :)
    ۱۷ شهریور ۰۰، ۲۳:۵۸
    □□□ □□□□□□ :)

    عا راستی قسمت ۵ تازه آومده آگه ندیدی برو ببین قشنگه ☺ ( دلم میخواد لو بدم توش چی میشه 😐 )

  • آلباتروس
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۰۰:۱۰
    آلباتروس
    دوشنبه اومد دیدم دیگه 😁😁 سکانس آخر تو سلول خاتون بودن که ... 😁 😂
  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۱۶:۰۸
    فاطـــღـــمـه  ツ

    میخوای کانال تلگرام بهت بدم همه قسمتا توش هست دانلود کن ببین؟

    سریالای دیگه هم هستن مثل زخم کاری و ...

  • آلباتروس
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۷
    آلباتروس
    سلام عزیزم کانال ها رو دارم ولی قسمت های جدیدش باید بیاد تا بزارن . 
    دیشب تازه قسمت 2 اومد .
    ممنون عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7