بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶ ب.ظ

92 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

یکی دو هفته ای میشه که افسردگیه بابا بیشتر شده و قرصا میخوابوننش و از 24 ساعت 20 ساعتش رو خوابه . نه کسی میاد نه کسی میره . حال و هوای خونه رو خودتون تصور کنید سکوت مطلق ، مریمم که نیست و من و مامان صبح تا شب تنهاییم ، شب که میشه از ساعت 8،9 به بعد میشیم یه قسمت از سریال موچین رو میبینیم و یکی از سینمایی هایی که دانلود کردم رو . حال خودم خوبه ولی مامان از این اوضاع خیلی ناراحته و میترسم بخاطر شرایط اونم افسردگی بگیره . دیشب برای اینکه حال و هوامون عوض شه گفتم بیا کیک شکلاتی درست کنیم بعدش فیلم تماشا کنیم ، میدونست میخوام حالش رو عوض کنم . پاشدیم درست کردیم یکم وقتمون گذشت بعد نیم ساعت بوی خوب کیک کل خونه رو گرفته بود . همراه با کیک قسمت 14 آقازاده رو دیدیم که من به شدت عاشق شخصیت حامد هستم 😁 .
اینو میخوام بگم که تو روزای تنهایی هیشکی به داد آدم نمیرسه . خودتی و خودت . خودت باید بلد باشی حال خودت رو خوب کنی . یکم دلدرد دارم امشبم یکم کاچی درست کنیم 😁 بالاخره روزامون رو باید یه جوری بگذرونیم دیگه .
راستی تقریبا 200 وبلاگ رو دنبال میکنم که هیچ کدوم به جز 10 ، 20 تاشون رو نمیشناسم فقط صرفا برای اینکه گمشون نکنم دنبالشون کردم تا سر فرصت بخونمشون و تصمیم بگیرم بمونن یا قطع دنبال کردن رو بزنم . 6 تا الویت در نظر گرفتم هر کی 6 تا تیک رو بگیره لینک میشه 😁
این به هیچ وجه به این معنی نیست که اگه کسی رو آنفالو کردم یعنی وبلاگ بدی داره ، اصلا . فقط شاید به درد من نمیخورده و مورد علاقه من نبوده . نمیخوام فقط برای اینکه کسی فالوم کنه یا تعداد فالورام زیاد بشن کسی رو فالو کنم . لطفا شما هم همینطور باشید . اگه کسی برای اینکه فالوش کردم فالوم کرده همین الان آنفالو کنه . میخوام فقط کسایی که مطالب رو میخونن بمونن 😊
نظرتون چیه ؟ شما بر چه اساسی کسی رو فالو میکنید ؟

Sepideh Adliepour لیلا هستم Amir chaqamirza Amir chaqamirza فاطـــღـــمـه ツ شکور .. آرتمیس ツ
Last Comments :
Tags :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Sepideh Adliepour
    ۹ آبان ۹۹، ۲۲:۲۰
    Sepideh Adliepour

    بابا اصلا این مسخره بازیا چیه هرکی فالو کرد بک بدی مگه اینستاس/:

    (البته من اونجا اینشکلی نیستم)

    خب قطعا هر وبلاگی که خوشمون بیاد رو دنبال میکنیم

  • آلباتروس
    ۹ آبان ۹۹، ۲۲:۵۳
    آلباتروس
    آره ولی من ۲۰۰ تا وبلاگ فالو کردم که سر فرصت بخونم و اونایی که مناسب بود برام رو نگه دارم بقیه رو آنفالو کنم ولی خیلیا این وسط تا میبینن فالو میکنی سریع فالو میکنن🤦🏻‍♀️اینجوری خوب نیست اصلا به نظر من البته🌸
  • لیلا هستم
    ۹ آبان ۹۹، ۱۸:۵۰
    لیلا هستم

    عزیزمممم

    میفهمم چی‌میگی، واقعا کسی تو‌ اوضاع سختی به داد ما نمیرسه:)

    منم جدیدا میخواستم سریال همگناه ببینم😂

    تو دنبال کردن وبلاگ ها هم، شاید پونزده تا وبلاگ فالو داشته باشم و‌بخونمشون

    وگرنه اصلا زیادنمیتونم وبلاگارو دنبال کنم

  • آلباتروس
    ۹ آبان ۹۹، ۱۸:۵۹
    آلباتروس
    کلا زندگیا عوض شده خیلیا مثل ما هستن شاید
    همگناه عالیه تا الانم دیر کردی ندیدی زودتر ببین
    همین درسته بخدا فقط کسایی که مطالبشون رو میخونیم باید فالو باشن . اینکه 20 تا بیشتر پیج هستن که راجب bts که اصلا نمیدونم چیه و به دردم نمیخوره و مطالبشون رو نمیخونم بخونمم سر در نمیارم خب چرا الکی باید تو فالیینگام باشن ؟! اون بنده خداها هم فکر کنن من میخونمشون در صورتی که اینطور نیست .
    تعداد کم باشه ولی همه شون رو بخونی بهتره تا مثل من الان بالای 150 تا وبلاگ نخونده دارم بیشترشونم مورد علاقه م نیستن
  • Amir chaqamirza
    ۹ آبان ۹۹، ۱۵:۵۰
    Amir chaqamirza

    همه ی همه رم دنبال نمیکنم😊

     

  • Amir chaqamirza
    ۹ آبان ۹۹، ۱۵:۴۷
    Amir chaqamirza

    سلام.

    امیدوارم حال پدرتان خوب شود.چه سریال های خوبی.

    من  هرکس دنبالم کنه  دنبالش میکنم...خوشمم بیاد شرطه.

  • آلباتروس
    ۹ آبان ۹۹، ۱۶:۳۵
    آلباتروس
    سلام ممنون
    درستشم همینه باید خوشمون بیاد 🌸
  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۹ آبان ۹۹، ۱۴:۲۵
    فاطـــღـــمـه ツ

    امیدوارم شرایط تون هرچه زودتر خوب بشه:)

    حال بابا هم خوب بشه و دیگه غصه ای نباشه. انشالله 🌹

    + منم مثل تو از هر وبی خوشم بیاد دنبال میکنم ، شاید بیست تا از وبلاگایی که دنبال میکنم اصلا فالوم نکرده باشن.

  • آلباتروس
    ۹ آبان ۹۹، ۱۵:۱۲
    آلباتروس
    مرسی خیلی ممنون 🌹
    منم همینطور دقیقا
  • شکور ..
    ۹ آبان ۹۹، ۱۳:۱۷
    شکور ..

    وبلاگایی که نوشتشون جالب باشه

    سعی میکنم از هر سبکی داشته باشم

  • آلباتروس
    ۹ آبان ۹۹، ۱۵:۱۳
    آلباتروس
    سبک مورد علاقه البته
    منم همینوطور سعی میکنم وبلاگ هایی که سبک مورد علاقه م باشن رو نگه دارم
  • آرتمیس ツ
    ۹ آبان ۹۹، ۱۳:۱۱
    آرتمیس ツ

    منم همین جوریم تو فالو کردن . بعد آدم با خودش میگه ناراحت میشن اگه آنفالو کنی . یه  وضعی میشه *آه کشیدن*

  • آلباتروس
    ۹ آبان ۹۹، ۱۵:۱۴
    آلباتروس
    ناراحتی نداره آخه ، خب متقابلا خیلیا هم ما رو آنفالو میکنن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7