بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
Tags :
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • امیر +
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۳:۴۱
    امیر  +

    نمیدونم ولی چه قدر لوگوهاشون شبیه هم هست :/

     

    برای تخفیف کتاب ها هم داخل اینترنت سرچ کنین کد تخفیف طاقچه یا فیدیبو . 

     

    معمولا کدهای خوبی داره.

    در همین حد میدونم .

  • آلباتروس
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۳:۵۰
    آلباتروس
    ممنون 🙏🌸
  • آرتمیس ツ
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۳
    آرتمیس ツ

    منم میگم طاقچه 😁

    فیدیبو رو ندارم 

    ولی بهتره اگه کتابی رو میخواید اول تو اینترنت بزنید چون بعضی کتابا تو نت رایگانه ولی تو طاقچه پول میخواد 

  • آلباتروس
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۳:۵۱
    آلباتروس
    آره باید قبلش سرچ کنم 
    فعلا ۳ تا کتاب دارم تا تموم شن طول میکشه
  • زهرا میم
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۵
    زهرا میم

    خیلی فرقی ندارن ولی من طاقچه رو بیشتر می پسندم. یکم امکانات بهتری نسبت به فیدیبو داره اگه یکیشونو میخوای داشته باشی طاقچه رو دانلود کن

  • آلباتروس
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۰
    آلباتروس
    هر دو رو دانلود کردم 
    ممنون🙏🌸
  • :]♡ ომʝεძεհ
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۲
    :]♡ ომʝεძεհ

    منم طاقچه و فیدیبو رو دارم ولی از طاقچه بیشتر استفاده میکنم... واقعیت اینه که برای خوندن کتاب ها باید به کسی که ترجمه کرده هم نگاه کرد و بعضی وقتا تو طاقچه پیدا نمیشه و من سر میزنم به فیدیبو... ولی دلیل اینکه بیشتر از طاقچه استفاده میکنم تفاوت قیمتش هست... 

    مثلا کتاب جزء از کل توی طاقچه با ترجمه ی شیرین یزدانی وجود داره با قیمت 26 هزار تومن

    و در فیدیبو با ترجمه ی  پیمان خاکسار وجود داره که 90 هزار تومن هست و امروز تخفیف خورده و شده 29و 500

    این کتاب توی طاقچه فقط ی نظر خورده و رای جالبی نداره ولی توی فیدیبو رای خوبی گرفته و بیشتر از600 نظر داره که با توجه بهشون میشه فهمید کدوم ترجمه بهتره.. به نظرم برای کتاب خوندن نباید فقط از یک اپلیکیشن استفاده کرد. باید از اپلیکیشن های زیادی استفاده کرد

  • آلباتروس
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۷
    آلباتروس
    آره درسته . من فیدیبو رو نداشتم الان که از چند نفر شنیدم رفتم نصبش کردم مرسی 😊🌸
  • گلی یاس
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۱
    گلی یاس

    من از فیدیبو بیشتر اوقات استفاده میکنم اما به هر حال ترجیح میدم که بیشتر کتاب بخرم و ورقه های کتابو لمس کنم

  • آلباتروس
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۸
    آلباتروس
    منم دقیقا اینجوری ام ولی بعضی کتابا که مورد علاقه م نیستن و فقط زیاد تعریفشون رو شنیدم ترجیح میدم الکترونیکی بخونم اگه خیلی به دلم نشست برم بخرمش
  • آرتمیس ツ
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۲
    آرتمیس ツ

    برای خرید کتاب الکترونیکی  یا خوندن کتاب ؟ 

  • آلباتروس
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۸
    آلباتروس
    باید خرید بعد خوند دیگه😁
    البته بعضی کتابا رایگانه
    در کل برای خوندن منظورمه
  • زهرا میم
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۰:۳۵
    زهرا میم

    طاقچه و فیدیبو

  • آلباتروس
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۰:۴۲
    آلباتروس
    از هر دو ؟ خب کدومش بهتره از همون استفاده کنیم
  • کافه ذهن ☕☕
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۰:۱۷
    کافه ذهن ☕☕

    هیچی اطلاعی ندارم متاسفانه :((

  • آلباتروس
    ۲۹ شهریور ۹۹، ۲۰:۴۱
    آلباتروس
    اشکال نداره😊👌🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7