بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۳۳ ق.ظ

37 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدورم عالی باشید

من معمولا خوابِ منظمى ندارم اصلا هم نمیدونم دلیل و راه حلش چیه . خیلی وقتا تا ۶ صبح خوابم نمیبره ، خیلی وقتا ساعت ۴ صبح بیدار میشم دیگه نمیتونم بخوابم . یه جورایی هم خوبه هم بد . خوب برای اینکه هروقت بخوای میتونی بیدار بشی و اذیت نمیشی چون عادت کردی . بد برای اینکه خواب کامل نداری و تیکه تیکه میخوابی . امشبم ساعت بین ۱۲ و ۰۱ بود که خوابم برد مریم چون گوشیش خرابه گوشی منو گرفت که با محمد حرف بزنن . همیشه صبر میکردم تا گوشی رو برگردونه ولی دیشب نفهمیدم کی خوابم برد . ساعت ۴:۱۵ بیدار شدم تا الان خوابم نبرده . ولی یه چیز جدید امروز حس کردم ، اینکه اگه کاری رو به عنوان تفریح برای خودت داشته باشی ، حتی نصفه شب هم بیدار شی با انجام دادنش حالت خوب میشه . واضحتر بخوام بگم بعضی کارها رو نمیتونی هروقت دلت خواست انجام بدی ، مثلا اگه نصفه شب بیدار بشی نمیتونی گیتار تمرین کنی ولی مثلا اگه سیاه قلم کار کنی ، حتی نصفه شب هم میتونی تمرین کنی و ازش لذت ببری 😍 امروز که از بیخوابی دست به قلم شدم برای اولین بار این حس رو تجربه کردم و خیلی حس خوب و جالبی بود . مشتاقم زودتر به طراحی چهره برسم تا همه ی چهره هایی که دوست دارم بکشم رو بتونم طراحیشون کنم 😍 به نظرم همه باید در کنارِ مشغله هاشون حتما یه وقتی هم برای هنر کنار بزارن 😊 ( حالا اگه هم موسیقی باشه هم نقاشی دیگه عالی میشه 👌🏻 )
برای همه بچه هایی که این روزا کنکور دارن از ته دلم دعا میکنم نتیجه ای که میخوان رو بدست بیارن ( آمین ) انشالله همتون موفق باشید 🌹🌷
صبحِ روزِ پنجشنبه ى پرتغالیتون بخیر باشه 🍊 

apollo  ‌‌ مرتضی منصورالملکی
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • apollo ‌‌
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۱۰:۲۱
    apollo  ‌‌

    موفق باشید و موفق باشند.

  • آلباتروس
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۱۱:۱۸
    آلباتروس
    ممنون 🙏
  • مرتضی منصورالملکی
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۰۷:۵۱
    مرتضی منصورالملکی

    بسیار قلم جذابی دارید

    خسته نباشید

  • آلباتروس
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۱۱:۱۹
    آلباتروس
    ممنون 🙏🙏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7