بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸ ق.ظ

18 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدورم عالی باشید

امروز تقریبا ساعت ۱۱:۰۰ بیدار شدم صبحانه کله پاچه داشتیم 😁 محمد دیشب رسید اردبیل مامان و بابا و مریم رفتن دنبالش ساعت ۳:۰۰ برگشتن خونه . بعد صبحانه نشستم گیتار تمرین کردم چند تا وبلاگ رو علامت زدم که بعدا سر فرصت بخونمشون و برای رای دادن انتخاب کنم 😁 ساعت ۲:۰۰ بود یا ۳:۰۰ دقیق یادم نیست داشتم وبلاگ میخوندم یهو مامانم اومد گفت پاشو حاضر شو ساعت ۶:۰۰ قرار خواستگار بیاد 😐 یه دوش گرفتم حاضر شدم بابا و محمد قرار بود برن بیرون ، ولی مهمونا نیم ساعت زودتر رسیدن برای همین مجبور شدن برن انباری 😂 مهمونا اومدن یکم از خودشون گفتن یکم مامانم راجب خانوادمون گفت و بعدش دیگه رفتن . بعد از رفتن مهمونا اینستامو چک کردم دیدم دوستم این کلیپ رو برام فرستاده 😂🤣 نشستم گیتار زدم یکم و کم کم نشستم پای وبلاگ ها تا بخونمشون (من عاشق وبلاگ خوندنم 😊) محمد یه بار رفت بیرون ما نفهمیدیم چرا رفت ، دوباره که رفت وقتی برگشت یه سبد گل با یه پلاک و زنجیر برای مریم کادو آورد 😍 مریم کلی عکس گرفت 🤦🏻‍♀️ بعدش نشستیم پای عصر جدید و چون همه خسته ایم و فردا برای ناهار خونه مامان بزرگم دعوتیم باید زود بخوابیم . امروزمونم اینطوری گذشت . خدایا همینطوری یهویی شکرت 🌸

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7