بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۰ ق.ظ

14 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدورم عالی باشید

امشب ساعت ۲۱:۰۰ بود تقریبا رفتیم بیرون با سعیده اینا ، اولش خیلی سرد بود پتو کشیدیم رومون یکم بهتر شد ، شام خوردیم کلی گفتیم خندیدیم به زور مامانمو راضی کردم یه سگ بخرم 😍😁 اولین جلسه سیاه قلم رو هم دیدمو تمرین کردم گیتارمم یکم تمرین کردم قسمت ۶ آقازاده رو هم با مامان دیدیم و عاشق تیتراژ پایانیش شدم ، فکر کنم ۵۰ باری گوش دادمش 😍 کلا امروز رو دوست داشتم . خوب گذشت . خدایا شکرت 🌸

شبتون پرتغالی 🍊

کژال ..
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • کژال ..
    ۱۸ مرداد ۹۹، ۱۲:۱۶
    کژال ..

    آقازاده عالیه 😍لعنتی

    هروقت قسمت جدیدش میاد همون موقع میرم دانلود میکنم نگاه میکنم. ولی خیلی حرص آدمو درمیاره،یه قسمت یه چیزی میشه بعد تو منتظری ببینی اون تیکه تو قسمت بعد چجوری میشه، یهو میبینی اصن درباره‌ی یه چیز دیگس😐😂

  • آلباتروس
    ۱۹ مرداد ۹۹، ۰۰:۲۹
    آلباتروس
    آره همیشه همینجوریه😅😂
    ولی شخصیت حامد واقعا معرکه س👌🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7