بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۰۵ ق.ظ

12 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدورم عالی باشید

امروز ظهر هرکاری کردم نتونستم بخوابم و عصر با مامان دراومدیم بیرون تا هم یکم پیاده روی کنیم هم من وسایل طراحیم رو بخرم ☺️ موقع برگشت بود که سردردم شروع شد 😢 کم کم شدید شد و وقتی رسیدیم خونه دو نا قرص خوردم که خوابم بگیره ولی مهمون اومد و باز نتونستم بخوابم تا ساعت ۱۲:۱۵ که خوابم برد و نتیجه ش شد اینکه الان نیم ساعته بیدارم و دیگه خوابم نمیبره 😐 یکم وبگردی کردم مطالب وبلاگها رو خوندم تا شاید چشام گرم بشه و بتونم بخوابم اما فایده نداشت 🤦🏻‍♀️

shadi صدای من صدای من صدای من فاطـــღـــمـه ツ
Last Comments :
Tags :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • shadi
    ۱۲ مرداد ۹۹، ۰۸:۰۷
    shadi

    تو که خودت تو  بلاگفا هم هستی

    دیگه تو بیان چرا اومدی؟😂

  • آلباتروس
    ۱۲ مرداد ۹۹، ۱۱:۰۹
    آلباتروس
    اونجا رو میخوام حذف کنم 
  • صدای من
    ۱۲ مرداد ۹۹، ۰۷:۲۱
    صدای من

    آخه ۸ کارمون شروع میشه :(

  • صدای من
    ۱۲ مرداد ۹۹، ۰۶:۰۴
    صدای من

    فقط فرق من با شما اینه که من خوابم میاد اما دلم نمیخواد بخوابم:/

  • آلباتروس
    ۱۲ مرداد ۹۹، ۰۷:۱۳
    آلباتروس
    😐 خب وقتی خوابت میاد چرا نمیخوای بخوابی 😐🤔
  • صدای من
    ۱۲ مرداد ۹۹، ۰۶:۰۲
    صدای من

    لعنت به بی خوابی:/

  • آلباتروس
    ۱۲ مرداد ۹۹، ۰۶:۰۳
    آلباتروس
    واقعا 😐😢🤦🏻‍♀️
  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۱۲ مرداد ۹۹، ۰۴:۳۲
    فاطـــღـــمـه ツ

    من اکثر شبا بیدارم ولی هرشب نت ندارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7